Карантин змінив споживчі вподобання українців: на що витрачають кошти
Цього року українці хочуть більшого комфорту у своїх будинках і змінюють свої споживчі переваги.
Про це йдеться в аналітиці OLX за березень-квітень 2021, – пише УНІАН.
У березні 2020 споживчими фаворитами українців стали побутова хімія та господарський інвентар.
Під час суворих обмежень порядок в будинку виявився в пріоритеті, тому зі стартом карантину популярність цієї категорії зросла на 356%. Цього року весняне генеральне прибирання теж здалося хорошою думкою – тому в кінці першого місяця сезону в порівнянні з його початком можна було помітити приріст у розмірі 9% зацікавлених.
У минулому березні було зафіксовано +24% інтересу до категорії «Краса і здоров’я». Цього року тенденція триває – під час локдауну зацікавлених за місяць стало +100%.
Коли у 2020 році було важко вийти на вулицю і придбати їжу, покупка продуктів харчування і напоїв онлайн стала гарною альтернативою для +91%. Сьогодні зацікавлених у продуктах онлайн вже менше – +17% у березні.
Настільні ігри та ігрові приставки в березні 2020-го стали купувати на 79% і 51% більше. А вже в цьому році їх популярність дещо впала – до 14% і 9% відповідно.
У фаворити 2020 вийшли індивідуальні засоби пересування. Так, кількість зацікавлених в покупці велосипеда за березень 2020 зросла на 70%, а бажаючих придбати собі мотоцикл стало більше на 33%. У 2021 році можна спостерігати схожі настрої – +55% покупців в категорії «Вело», і +22% в «Мото».
У фаворитах кінця березня – початку квітня 2021 опинилася кліматична техніка. Зацікавлених вибрати собі ідеальний кондиціонер стало більше на 650%, кількість оголошень збільшилася на 167%.
У березні 2021 року українці стали підбирати собі роликові ковзани на 104% частіше. Пропозицій теж додалося – на 73%.
Категорія «Краса і здоров’я» залишилася такою ж популярною серед претендентів, як і у 2020, а ось пропозицій від продавців в ній трохи менше – -33%. Проте серед покупців виділилася ще одна категорія-лідер – освіта і спорт. Шукати можливості прокачати тіло і мозок почали у 2 рази частіше, а протягом березня додалося і пропозицій на 23%.
З настанням першого весняного тепла люди стали цікавитися товарами для туризму на 100% частіше.
Послуги в категорії Реклама, поліграфія, маркетинг та інтернет стали користуватися більшою популярністю на 85%, а пропозицій додалося на 43%.
У топ найпопулярніших категорій потрапили перевезення та оренда транспорту. Ними стали цікавитися на 84% частіше.