<
Інші розділи
Sinoptik - logo

Погода на найближчий час

«Вибратись з села практично неможливо»: на Іваничівщині пасажирів обурює відсутність потягів

Цей запис опубліковано більш як рік тому
18:40 | 4.02.2021 / Іваничі / /
Перегляди
52
/ коментарів 7

На Іваничівщині люди нарікають на відсутність потягів. Мова йде про потяги «Ковель – Львів» та «Ковель – Червоноград», які раніше курсували через село Іванівка Іваничівської громади й зупинялися на станції Яневичі. Журналісти БУГу вияснили в чому причина.

Люди нарікають: відрізані від цивілізації

Місцеві мешканці кажуть, що вибратись із села й добратись у Володимир-Волинський, Ковель, або ж Червоноград наразі практично неможливо. Вони залишились, ніби відрізані від цивілізації.

Люди розповідають, що раніше через станцію в Іванівці йшли два зручних поїзди: «Ковель – Львів» о 10:30 та «Ковель – Червоноград» о 15:30, які чомусь відмінили. Щоправда ще є дизель «Ковель – Червоноград», який їде через Іванівку о 05:30, та повертається о 21:30. Однак, за словами мешканців, в нього не зручний графік руху. Вранці він їде дуже рано і повертається надто пізно.

«Ми не можемо виїхати з села, хіба Горохівським автобусом, але аби сісти на нього потрібно йти через все село.

А доїхати з кимось в Іваничі може не кожен. Та й автомобілів в місцевих мешканців є мало, і ті в кого вони є їздять в Іваничі дуже рідко. А наймати машину задоволення не з дешевих – більше 100 гривень.

То ж треба повагу до людей мати, нам тепер немає чим добратись. Таке творять, поїзди відмінили. І як нам тепер їздити?», – обурюються селяни.

Провідники, яким скаржаться пасажири, переводять усі стрілки на керівництво Іваничівської громади. Мовляв, саме воно винне у зупинці дизелів.

Причин відміни руху поїздів – кілька: пояснення залізничників

Цієї ж думки і начальник служби приміських пасажирських перевезень регіональної філії «Львівська залізниця» Сергія Перерва, до якого журналісти БУГу звернулися за коментарем.

За його словами, причин відміни руху поїздів на Іваничівщині – кілька: пандемія коронавірусу і низка обмежувальних заходів, запроваджених у зв’язку з нею, а ще відсутність відшкодування за пільгові перевезення пасажирів.

Також залізничники нарікають на стан дизелів. Мовляв, дані потяги давно потребують не лише ремонту, а й заміни.

«Триває карантин через пандемію коронавірусу і діє низка обмежувальних заходів, зокрема, заборона на скупчення людей. Тому ми пускаємо лише мінімальну кількість поїздів, аби люди могли доїхати на роботу і з роботи.

Також немає відшкодування коштів за пільгове перевезення пасажирів. Чому селищна рада не відшкодувала нам жодної копійки за пільгові перевезення своїх людей? Ми ж витрачаємо паливо, зарплату платимо зарплату нашим працівникам. Щоб утримати залізницю потрібні мільйони. А де їх брати? Чомусь Луцьк і Ковель угоди заключили на відшкодування збитків, а селищні ради – ні.

До того ж більшість поїздів уже старі. Ще з 1950 років. І вони час від часу виходять з ладу, й потребують ремонту, а то й заміни.

Також є певні обмеження по рухомому складу. Дивимося куди найбільше потрібно, туди й даємо поїзди. А де малий пасажиропотік туди припиняємо рух.

Якщо буде послаблення карантину і відшкодування за пільгові перевезення, тоді можливо рух поїздів відновимо», – зазначив Сергій Перерва.

Не було жодного офіційного звернення від Укрзалізниці: пояснення Тимошевської

Голова Іваничівської громади Лідія Тимошевська, у свою чергу, зазначила, що не отримувала жодного офіційного звернення від Укрзалізниці, не має жодних розрахунків й навіть не знає, яку конкретну суму має їй відшкодувати.

«Укрзалізниця не написала нам жодного офіційного звернення. До мене просто приходили два касира і скаржилися, що їх звільнять з роботи, якщо ми не заплатимо за усі ці перевезення. Таке питання має розглядатися на рівні облдержадміністрації.

Я не маю жодних розрахунків, не знаю навіть про яку конкретну суму йде мова, який порядок платежу має бути, а головне, не має програми, на підставі якої має бути перерахунок коштів. Кому віддати субвенцію?

Укрзалізниця – це ж приватна структура. Треба дивитися чи ми маємо право фінансувати. А якщо все ж маємо право давати цю субвенцію, то кому конкретно?», – пояснила Тимошевська.

Також вона запевнила, що наразі з управлінням інфраструктури вирішують питання щодо покращення транспортного сполучення на Іваничівщині.

Правди селяни так і не знайшли

Тож найближчим часом відмінені потяги на Іваничівщині їздити не будуть. Та й чи відновлять їхні рейси взагалі теж достеменно не відомо. Так само, як і те, чим місцеві мешканці мають вибиратися із сіл у нагальних потребах чи задля вирішення своїх проблем.




коментарів: 7
  1. Пора вже забуватися за ті кляті комуняцькі витівки з регулярними (і доступними кожному) поїздами та автобусами в кожну Богом забуту діру.

    • … і паспорти селян – у сільраді. Не було такого? Так, так знаю: “вифсьоврьоті”

      • Було. Тільки от не забувайте додавати коли то було, і коли перестало бути)))

  2. Послухаєш тих залізничників -ну суцільні злидні. Та чомусь ніхто з них не розказує, що зарплата керівника Укрзалізниці друга після керівника Нафтогазу і складала у 2018 році 570 588 грн в місяць або ж 9.7 млн (!!!) грн в рік. І за які такі заслуги.І де ж тим прибуткам бути. А селяни копійки не можуть заробити, бо нема чим в Червоноград на базар добратися. А коронавірус – це гарний привід під шумок збиткові рейси познімати. А як же до цього працювали?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

22 Листопада, П’ятниця