Італійський бренд Prada відмовився від використання хутра
Prada Group оголосили, що з колекції сезону весна-літо 2020 більше не використовуватимуть хутро тварин у своїх проектах і продуктах.
Заява Prada Group – результат діалогу між брендом класу люкс і членами Fur Free Alliance (FFA), LAV і Товариства захисту тварин Сполучених Штатів Америки, – пише Vouge
«Prada Group намагається дотримуватися інновацій і бути соціально відповідальною компанією, і наша політика щодо відмови від хутра, досягнута після діалогу з Fur Free Alliance, зокрема з LAV і Товариством захисту тварин Сполучених Штатів, є продовженням цієї взаємодії, – сказала Міучча Прада. – Зосередженість на інноваційних матеріалах дасть змогу компанії досліджувати нові межі креативного дизайну, при цьому задовольняти попит на етичні продукти».
«Fur Free Alliance аплодує Prada Group за відмову від хутра, – сказав Джо Віндінг, голова FFA. – Prada зі своїми дочірніми брендами тепер стала частиною все більшого списку компаній, які реагують на зміну ставлення споживачів до тварин».
«Рішення Prada Group, пов’язане з відмовою від використання хутра, відповідає новій концепції етичної розкоші і очікуванням нових споживачів, більш обережних у виборі екологічно чистих продуктів, і які поважають навколишнє середовище і тварин», – сказав представник LAV.
Менеджер програми Fur Free Alliance сказала: «Prada Group була однією з компаній, які швидше за інших відмовилися від хутра, притому, що діалог почався трохи більше року тому. У програмі Fur Free Retailer беруть участь 1000 компаній, і це свідчить про те, що глобальний рух швидко набирає обертів, і дуже малоймовірно, що хутро коли-небудь повернеться як актуальна тенденція».