<

Інші розділи

Google спіймали на крадіжці текстів пісень

Цей запис опубліковано більш як рік тому
19:56 | 20.06.2019 / Новини / , /
Перегляди
0
/ Коментарі відсутні

Сайт Genius.com, що спеціалізується на публікації текстів пісень, за допомогою нестандартних апострофів та цифрової криміналістики довів, що пошуковик Google копіював його матеріали без дозволу.

Genius – один з найбільших і найвідоміших архівів текстів пісень, що також містить факти про композиції та створені користувачами роз’яснення окремих фраз, – пише Платформа.

На публікацію текстів Genius має ліцензії від правовласників. Щороку на рекламі сайт заробляє десятки мільйонів доларів.

Ще з 2017 року ресурс звинувачує Google у незаконному поширенні текстів пісень, які відображаються у відповідь на пошукові запити в інформаційних блоках. Це призвело до падіння трафіку на самому Genius: користувачі не клікають на посилання нижче, оскільки відразу бачать увесь текст пісні на Google.

Тоді Google не відреагував на звинувачення, тому Genius почав робити невеликі зміни у текстах деяких пісень. Ресурс чергував в опублікованих текстах звичайні апострофи та апострофи у вигляді коми. У деяких випадках порядок символів утворював своєрідні «пасхалки»: наприклад, у тексті пісні «Not Today» співачки Алессії Кари апострофи були розставлені так, що при переведенні їх у азбуку Морзе (де апострофи у вигляді ком – це тире, а звичайні – крапки), виходив вислів «red-handed» («спійманий на місці злочину»). Незабаром точно такі ж символи з’явилися і в текстах, які видаються в інформаційних блоках Google.

Інтернет-гігант відреагував на претензії Genius лише після публікації суті конфлікту на сайті Wall Street Journal, пообіцявши провести внутрішнє розслідування та зіславшись на «недобросовісних партнерів» (з вини яких наче й публікувалися тексти).

Ця історія наочно демонструє, що відносно невеликим технологічним компаніям складно конкурувати з інтернет-гігантами на кшталт Google. Поява інформаційних блоків, які відображаються вгорі видачі пошукових результатів, призвела до того, що в 35% випадків користувачі комп’ютерів та в 62% користувачі мобільних пристроїв не переходять за посиланнями: потрібну інформацію вони відразу отримують на сайті пошуковика.




Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

22 Листопада, П’ятниця
21 Листопада, Четвер