Фільм Птушкіна зібрав 2,3 млн грн за перший вікенд
Стрічка «Ми, наші улюбленці та війна» Антона Птушкіна зібрала за перший вікенд показів 2,3 млн грн – це більше, ніж документальний фільм «20 днів у Маріуполі» зібрав за 16 тижнів показу.
Про це СЕО дистриб’юторської компанії Green Light Films Вероніка Ясінська повідомила Forbes Україна, – передає Суспільне.
У день прем’єри – 4 квітня – фільм «Ми, наші улюбленці та війна» зібрав 359 000 грн – за словами Ясінської, це найбільший боксофіс за перший день для документального кіно. Ця стрічка стала дебютним українським релізом Green Light Films.
«Це однозначно успішний старт прокату для будь-якого, не лише документального фільму», – сказала Ясінська.
Вона повідомила, що «Ми, наші улюбленці та війна» показали 142 кінотеатри на 174 екранах. Стрічку щоденно показували близько 240 разів. Водночас в Україні зараз функціонують близько 190 кінотеатрів, підсумувала генеральна директорка Green Light Films.
За даними Forbes, «20 днів у Маріуполі» Мстислава Чернова, наразі найкасовіший український документальний фільм, за 16 вікендів зібрав 2,1 млн грн та майже 17 000 глядачів. Після перемоги на премії «Оскар» стрічку знову почали показувати в кінотеатрах, а також вона стала доступна в українських онлайн-кінотеатрах. Станом на початок квітня 2024-го «20 днів у Маріуполі» зібрали 8,7 млн грн.
Більше про фільм«Ми, наші улюбленці та війна»
Антон Птушкін, тревел-блогер, мандрівник, відомий як ведучий програми «Орел і решка». У 2022 році блогер почав випускати свої відео на новому YouTube-каналі з меншою аудиторією виключно англійською й українською мовами. Він вирішив відмовитися після повномасштабного вторгнення росії в Україну від використання російської мови у своєму блозі.
У 2024 році «Ми, наші улюбленці та війна» відкрили програму фестивалю документального кіно Doc Kyiv Fest. В стрічці оповідається про взаємини людей і їхніх тварин на тлі вторгнення Росії в Україну. Фільм ведучий створив у копродукції з канадською кінокомпанією Yap Films.