Е-пенсія: що зміниться на Волині
Головне управління Пенсійного фонду України у Волинській області презентує запроваджену Пенсійним фондом України нову модель звернення громадян за призначенням пенсії в “один дотик” через веб-портал електронних послуг Фонду.
Усі необхідні документи, зокрема і заяву про призначення виплат, відтепер можна подати в електронному вигляді. А прийти до сервісного центру ПФУ потрібно буде лише раз – для отримання пенсійного посвідчення, – повідомляє відділ інформаційної політики ОДА.
Cервіс передбачає:
- подання документів для призначення пенсії дистанційно в електронному вигляді (заява та копії документів, завірені електронним підписом);
- після ухвалення рішення про призначення пенсії повідомлення про необхідність звернення до сервісного центру за отриманням пенсійного посвідчення.
Отже, для того, аби вам призначили пенсію за “спрощеною” електронною процедурою, необхідно:
- авторизуватися в особистому кабінеті на вебпорталі за допомогою електронного цифрового підпису;
- у розділі особистого кабінету “Заява на призначення пенсії” завантажити весь пакет відсканованих документів, необхідних для призначення пенсії;
- підписати звернення електронним цифровим підписом та надіслати його до підсистеми “Звернення”.
При цьому додавати документи (у разі потреби) через свій електронний кабінет можна упродовж трьох місяців. Користувачі веб-порталу отримуватимуть повідомлення про надходження, прийняття документів до розгляду, перебіг їх опрацювання і про призначену пенсію. Час очікування розгляду заяви – десять днів. На вказану при реєстрації електронну пошту або за допомогою СМС) вам надійде запрошення відвідати сервісний центр для отримання пенсійного посвідчення.
Сервіс призначення пенсії в “один дотик” є однією зі складових частин системи надання послуг у сфері пенсійного забезпечення в електронній формі (“Е-ПЕНСІЯ”), що реалізується Пенсійним фондом України і передбачає заходи з переведення в електронну форму надання послуг та організацію обміну даними з державними реєстрами для зменшення паперового документообігу при наданні послуг.
Впровадження такої системи спрощує взаємодію громадян з Пенсійним фондом України, дозволяє зменшити витрати часу осіб, які звертаються за призначенням пенсії, забезпечує максимально комфортні умови для отримання послуг, не виходячи з дому.