<

Інші розділи

Дорожній кошмар жителів Льотничівської сільської ради. Мешканці Поничева та Когильного хочуть перекривати дорогу

Цей запис опубліковано більш як рік тому
16:00 | 21.08.2015 / Новини / /
Перегляди
10
/ коментарі 3

У Володимир-Волинському районі назріває скандал. Жителі сіл Льотничівської сільради звинувачують керівництво ПАТ «Володимир-Волинська птахофабрика» у експлуатації дороги з Поничева на Когильне. Кажуть, шлях зовсім зруйнувався під колесами автомобілів підприємства. Аргумент генерального директора птахофабрики Аліни Сич: «Ми відремонтували ці дороги».

Ця тема вже стала сенсацією. Під лавиною критики керівництво Володимир-Волинської птахофабрики знаходить виправдання в тому, що підприємство проводило ремонтні роботи на дорогах. На наведенні порядку на шляхах, каже керівник, добрі справи акціонерного товариства не закінчуються. Працівників, які потрапили під мобілізацію, підприємство спонсорувало екіпіруванням. «Кожен наш працівник отримав бронежилет, шукали також і каски», – розповідає Аліна Сич. – «Допомагали відправити на відпочинок сім’ї загиблих АТОвців. На допомогу армії ПАТ «Володимир-Волинська птахофабрика» витратило півтора мільйона гривень».

Три роки тому сільський голова Льотничівської сільської ради піднімав питання ремонту дороги на Когильне. Тоді керівництво підприємства згодилося допомогти, минулого року теж насипали породу. Однак природно, що цей шлях під колесами високовагових автомобілів руйнується на очах. “Перше вересня на носі, а ями такі, що шкільний автобус не проїде”, – скаржиться  сільський голова Микола Потапюк.

Депутати сільради зверталися в районну адміністрацію, у “Облавтодор”, після чого до голови навідався дільничний міліціонер і склав протокол. “Питали, де я родився і нащо взагалі родився…” – каже Микола Потапюк.

На птахофабрикці знайшли вихід. Щоб не трястися по ямах, їдуть тепер через Володимирівку. Не важко здогадатися, як це позначиться на стані дороги. Зараз слід негайно провести грейдерування, адже жителі Поничева та Когильного погрожують перекрити шлях.

Акціонерне товариство увійшло у трійку лідерів-виробників продукції птахівництва в Україні. Справді, для таких знаменитих підприємців зіпсовані сільські дороги у порівнянні з високим курсом валют та нестабільною ситуацією в економіці – не основна проблема сьогоднішнього дня.

За багатолітню історію птахофабрики з усіма її удачами на українському ринку, введенням інноваційних технологій, і в результаті пташниками на 4 мільйони голів, можна пригадати декілька епізодів, які наробили переполоху у всій Волинській області і серйозно вдарили по рейтингу підприємства. Подія дворічної давності – прорив вал-насипів, що відгороджували відстійник ПАТ «Володимир-Волинська птахофабрика» від земель загального користування. Тоді три дні нечистоти виливалися на поля та дороги. Райепідемстанція мала роботу –і грунти досліджувала, і воду, і атмосферне повітря. Обійшлося невеличким штрафом у розмірі 26-ти тисяч гривень, але пам’ять людська того не простила.Скарги не перестають надходити до інстанцій і через неприємний запах від відходів виробництва. Аліна Сич стверджує, що утилізовує їх належним чином.

11-та виробнича бригада «Ліски». До курок просто так не пускають, треба одягнути «бойову форму» – бахіли, халат, шапочку. У приміщеннях створені всі умови для вирощування птиці. Про такій термін як «утилізація» тут нагадує лише важке повітря та подекуди курячі лапки, що лежать на асфальті перед приміщенням.

_DSC0055d

Комбікормовий завод і лабораторія. Сучасне обладнання, власні натуральні корми, санітарний контроль.

_DSC0055

Продукція ПАТ «Володимир-Волинська птахофабрика» отримала низку нагород, звання «Золота торгова марка» і загальнонаціональний знак «Вища проба». Побачимо, яке місце вона займе на п’єдесталі поваги у жителів Льотничівської сільради.

_DSC0072




коментарів: 3
  1. Може, хтось пам’ятає, хоча здається, що редакція цього видання мабуть і не знає, але з кожного літра пального, яке ми купуємо (в тому числі й птахофабрика) відраховуються кошти на утримання шляхів. Може варто розібратися та здійснити аудит у Облавтодорі??? Чи вже нема чого, бо гроші розкрадені???

  2. Та навіщо взагалі нам ця птахофабрика! Пропоную її закрити, а усі працівники (якщо я не помиляюсь їх там більше 1000 чоловік) нехай прийдуть до редакції цієї “проплаченої статті”, або до пана Миколи Потапюка на працевлаштування.

  3. Як на мене, власники цього видання роблять собі “дешевий піар”, а працювати ніхто не хоче. Звичайно, простіше критикувати, а ніж виробляти. Хто має утримувати дороги? Куди поділись наші сплачені податки? Хтось просто “вішає усіх собак” на підприємства котрі дійсно працюють!!!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

5 Листопада, Вівторок
4 Листопада, Понеділок