Американські вчені винайшли окуляри, які блокують нав’язливу рекламу
Каліфорнійський стартап IRL Labs придумала доволі цікаве та просте рішення для захисту від нав’язливої реклами на цифрових щитах. Іван Кеш і Скотт Блю розробили спеціальні окуляри IRL Glasses, які стануть фільтром від повсюдної реклами і допомагають людям відпочити від екранів.
Зовні IRL Glasses нічим не відрізняються від традиційних сонцезахисних окулярів, – передає 24-ий техно.
Відразу варто відзначити, що це не смарт-окуляри і в них не використовується ніякої електроніки. На лінзи нанесено спеціальне поляризаційне покриття, що захищає не тільки від ультрафіолетового випромінювання, але і блокує випромінювання від екранів.
Не так давно телефони були прикріплені до стіни, телевізори важили як холодильники, а комп’ютери були розміром з мікроавтобус. Потім все змінилося. У світі спостерігається бум на дисплеї, які борються за нашу увагу, що все частіше відволікає і порушує зв’язок між людьми.
IRL Glasses роблять вас головним, щоб контролювати, коли і як вам працювати з екранами,
– наголосили автори аксесуара.
«Не так давно телефони були прикріплені до стіни, телевізори важили як холодильники, а комп’ютери були розміром з мікроавтобус. Потім все змінилося. У світі спостерігається бум на дисплеї, які борються за нашу увагу, що все частіше відволікає і порушує зв’язок між людьми. IRL Glasses роблять вас головним, щоб контролювати, коли і як вам працювати з екранами», – наголосили автори аксесуара.
У IRL Glasses при погляді на цифрові рекламні щити і телевізори користувач бачить чорні прямокутники, як якщо всі дисплеї були б просто вимкнені.
Збір коштів на виробництво IRL Glasses здійснюється через Kickstarter. Поставки почнуться в квітні 2019 року. Стартова ціна окулярів становить 49 доларів (близько 1 300 гривень).

