Adidas продає свій бренд Reebok за понад 2 мільярди євро
Німецька компанія Adidas заявила, що домовилась про продаж свого бренду спортивного одягу, взуття та аксесуарів Reebok американській Authentic Brands Group на загальну суму до 2,1 млрд євро.
Про це повідомляється в офіційному прес-релізі Adidas, – передає Економічна правда.
Зазначається, що сторони очікують закрити угоду у першому кварталі 2022 року.
При цьому, Adidas планує направити основну частину коштів від продажу Reebok на заохочення акціонерів.
“Reebok – цінна частина Adidas, і ми вдячні за внесок, який бренд та команда зробили для нашої компанії. З цією зміною власника ми вважаємо, що бренд Reebok матиме хороші позиції для довгострокового успіху”, – заявив гендиректор Adidas Каспер Рорстед.
Водночас засновник компанії Authentic Brands Group Джеймі Солтер заявив, що для них продовження історії Reebok – “велика честь”.
“Це важлива віха для компанії ABG, і ми прагнемо зберегти цілісність, інновації та цінності Reebok. Ми з нетерпінням чекаємо тісної співпраці з командою Reebok, щоб розвивати успіх бренду”, – сказав він.
Американська Authentic Brands Group володіє, зокрема, спортивним журналом Sports Illustrated, виробником тенісного спорядження Prince та брендами одягу Forever 21 і Juicy Couture.
Повідомляється також, що Adidas придбав бренд Reebok у 2006 році за 3,8 млрд дол.
Про свій намір продати бренд Adidas офіційно оголосила в лютому 2021 року. Таке рішення ухвалили у процесі розробки нової п’ятирічної стратегії.
Тоді йшлося про те, що компанія планує зосередити свої зусилля на подальшому зміцненні позицій бренду Adidas на світовому ринку спортивних товарів.