42% онлайн-підприємців не готові до локдауну
4 з 10 підприємців в онлайні вважають, що їхній бізнес не готовий до можливих карантинних обмежень.
“Напередодні активного бізнес-сезону попри можливі карантинні обмеження підприємці продовжують розвивати своє діло в онлайні. Звісно, переваги у тих, хто пропонує локальну продукцію і послуги або ж взагалі має власне підприємство”, – йдеться в опитуванні OLX, – передає Економічна правда.
- 29% респондентів, які надають послуги, не відчули впливу пандемії.
- 22% замовляють продукцію в Україні та стверджують, що швидкість постачання не змінилася. Тривалішим очікування товарів у межах країни стало лише для кожного десятого власника бізнесу.
- 16% підприємців, які замовляють товари з-за кордону, зазначили, що постачання стало довшим, а для 3% — взагалі неможливим.
42% підприємців вважають, що їхній бізнес не готовий до чергового локдауну, у той час, як інші продовжують шукати правильні рішення. Серед них:
- Активне ведення онлайн-магазину
- Збільшення товарозапасів
- Інвестиції у рекламні послуги
А контролюючі органи готові до чергового локдауну? Чи продовжують шукати правильні рішення.