<
Інші розділи

Віталій Оксенюк про ТОП-3 помилки у маркетингу, які варто знати підприємцям

Цей запис опубліковано більш як рік тому
16:15 | 3.06.2023 / Інтерв'ю / /
Перегляди
212
/ 1 коментар

Маркетолог-практик, тренер школи «Підприємець з нуля» та власник торгової марки OKSENIUKTM Віталій Оксенюк поділився фаховими порадами, які варто знати  підприємцям, щоб вести бізнес без поширених маркетингових помилок.

“Будь-якому продукту, сервісу та бізнесу, щоб «зайти» аудиторії та зростати на ринку потрібне, безумовно, системне просування. Знання основ маркетингу допоможе відкрити та розвинути власну справу, поставити реальні плани та цілі”, — наголошує Віталій Оксенюк.

Крім цього, маркетолог зазначає, що насамперед важливими є і дослідження та аналіз.

“З їхньою допомогою ви можете оцінити, на якому рівні знаходитесь, де ваш конкурент, яка платоспроможність аудиторії та загальний стан ринку, на якому ви ведете підприємницьку діяльність”, – розповідає експерт.

Відтак, без залучення фахівця можна провести такі аналізи: SWOT, PEST, JBTD, конкурентний аналіз та визначення цільових аудиторій.

Також Віталій окреслив поширені помилки бізнесменів-початківців, яких можна уникнутии, знаючи прості правила маркетингу: «Перше – невиправдана економія на маркетинговому бюджеті. Друге – недостатня увага роботі з клієнтським сервісом. Третє – відсутність персонального бренду власника бізнесу». 

На думку маркетолога, відкриття бізнесу в маленькому місті може мати свої переваги через нижчу ціну та більшу конкурентоспроможність товару. 

Публікація підготовлена задля підвищення підприємницького потенціалу мешканців Володимир-Волинської та Нововолинської територіальних громад в межах програми міжнародної співпраці “EU4Business: відновлення, конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП”, що спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH. 

Програма спрямована на підтримку економічної стійкості, відновлення та зростання України, створення кращих умов для розвитку українських малих і середніх підприємств (МСП), а також підтримку інновацій та експорту. 

Локальним партнером з виконання програми є Агенція регіонального розвитку Прибужжя у співпраці з Володимирською та Нововолинською міськими радами.  

EU4Business – ініціатива Європейського Союзу, яка допомагає малим і середнім підприємствам у країнах Східного партнерства. Детальніше: www.eu4business.org.ua

Зміст публікації є виключною відповідальністю Агенції регіонального розвитку Прибужжя і не обов’язково відображає позицію Європейського Союзу, уряду Німеччини, GIZ.




один коментар
  1. Файні товари/послуги у рекламі не мають потреби.
    Так шо, пане неробо, не умнічай!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *