Віталій Оксенюк про ТОП-3 помилки у маркетингу, які варто знати підприємцям
Маркетолог-практик, тренер школи «Підприємець з нуля» та власник торгової марки OKSENIUKTM Віталій Оксенюк поділився фаховими порадами, які варто знати підприємцям, щоб вести бізнес без поширених маркетингових помилок.
“Будь-якому продукту, сервісу та бізнесу, щоб «зайти» аудиторії та зростати на ринку потрібне, безумовно, системне просування. Знання основ маркетингу допоможе відкрити та розвинути власну справу, поставити реальні плани та цілі”, — наголошує Віталій Оксенюк.
Крім цього, маркетолог зазначає, що насамперед важливими є і дослідження та аналіз.
“З їхньою допомогою ви можете оцінити, на якому рівні знаходитесь, де ваш конкурент, яка платоспроможність аудиторії та загальний стан ринку, на якому ви ведете підприємницьку діяльність”, – розповідає експерт.
Відтак, без залучення фахівця можна провести такі аналізи: SWOT, PEST, JBTD, конкурентний аналіз та визначення цільових аудиторій.
Також Віталій окреслив поширені помилки бізнесменів-початківців, яких можна уникнутии, знаючи прості правила маркетингу: «Перше – невиправдана економія на маркетинговому бюджеті. Друге – недостатня увага роботі з клієнтським сервісом. Третє – відсутність персонального бренду власника бізнесу».
На думку маркетолога, відкриття бізнесу в маленькому місті може мати свої переваги через нижчу ціну та більшу конкурентоспроможність товару.
Публікація підготовлена задля підвищення підприємницького потенціалу мешканців Володимир-Волинської та Нововолинської територіальних громад в межах програми міжнародної співпраці “EU4Business: відновлення, конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП”, що спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.
Програма спрямована на підтримку економічної стійкості, відновлення та зростання України, створення кращих умов для розвитку українських малих і середніх підприємств (МСП), а також підтримку інновацій та експорту.
Локальним партнером з виконання програми є Агенція регіонального розвитку Прибужжя у співпраці з Володимирською та Нововолинською міськими радами.
EU4Business – ініціатива Європейського Союзу, яка допомагає малим і середнім підприємствам у країнах Східного партнерства. Детальніше: www.eu4business.org.ua
Зміст публікації є виключною відповідальністю Агенції регіонального розвитку Прибужжя і не обов’язково відображає позицію Європейського Союзу, уряду Німеччини, GIZ.
Файні товари/послуги у рекламі не мають потреби.
Так шо, пане неробо, не умнічай!