<
Інші розділи

Сервіс Poster – основа безпроблемного керування рестораном

Цей запис опубліковано більш як рік тому
15:06 | 6.02.2022 / Статті / /
Перегляди
70
/ Коментарі відсутні

Надійне рішення для автоматизації ресторанного бізнесу має бути гнучким та ефективним за численними параметрами. Воно має впливати на численні процеси, а не лише спрощувати процес обслуговування гостей. Саме це і гарантує сервіс Poster, де представлено загальний інструментарій управління бізнесом, де є контроль над персоналом, закупівлями, доходами тощо.

Зазначений сервіс забезпечить ресторану нові можливості:

  • структурування клієнтської бази;
  • ведення складського та бухгалтерського обліку;
  • оновлення меню за лічені секунди;
  • тарифікація часу перебування клієнтів.

Вносяться нововведення в меню закладу, з’являється кілька способів стеження за персоналом, крім крадіжки, є можливість розмежувати повноваження та отримувати достовірну інформацію щодо складських запасів. Оцінити якість сервісу можна за посиланням, де є орієнтована ціна обслуговування. Кожен бажаючий може активувати демонстраційний огляд. 

Наслідки впровадження програми

В результаті підприємці отримують підвищення лояльності клієнтів, збільшують прибуток та знижують витрати, прискорюють процес обслуговування за рахунок моментальної передачі даних від офіціанта на кухню або бар. Мінімізується кількість помилок, а інвентаризація на складі відбувається за лічені хвилини.

Автоматизація Poster підходить не лише класичним ресторанам, але також фаст-фудам, барам з певною спеціалізацією та пунктами громадського харчування. Модульне компонування програмного забезпечення дозволяє без проблем переходити по розділах та активувати необхідний компонент.

Які об’єкти підпадають під автоматизацію?

Впровадження програмного забезпечення у роботу ресторану полегшує управління та організацію. Автоматизації піддаються численні елементи бізнесу:

  1. Бухгалтерія. Найважливіша інформація зберігається на хмарі, до того ж за лічені хвилини бухгалтер або керівник отримують звіти та графіки, що настроюються під їх потреби. Для керівника спеціально передбачено додатково адміністративну панель;
  2. Каса. За нею працюють офіціанти, спрощуючи прийом та видачу замовлення, друк чеків та контроль оплати;
  3. Склад. Постачання фіксуються і відразу потрапляють до системи. Списання провадиться відповідно до технологічних карт;
  4. Кухня та бар. Відповідальні за страви та напої отримують в управління багатофункціональний інструмент, де є технологічна карта та алгоритм приготування страв.

Управління через Poster доступне без інтернету. Дані зберігаються всередині системи і пізніше передаються в хмару, щойно інтернет активовано.




Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *