Секрет успіху Maxtone – чим фірма приваблює клієнтів
Тайванський гігант, виробник музичних інструментів Maxtone, – один із найпопулярніших брендів на вітчизняному ринку. Він представлений практично у всіх найпоширеніших категоріях продуктів, які із задоволенням купують як зовсім новачки, так і підготовлені напівпрофесійні музиканти.
За майже півстоліття роботи йому вдалося міцно зайняти місце в музичних магазинах більш ніж сотні країн по всій земній кулі, зарекомендувати себе як постачальника якісних рішень за демократичну ціну – прийнятних альтернатив дорожчим моделям від топових компаній. Про головні секрети його успіху поговоримо із експертом інтернет-магазину Музлайн.
Стратегія та тактика
У точку, в якій Maxtone знаходиться в даний час, його привели серія правильних тактичних рішень у продуманій і грамотній стратегії. Починав він у 70-ті, як і багато фірм того часу, з моно-виробництва, випускав товари для барабанщиків. Це були непогані ударні інструменти, що завоювали успіх серед цільової аудиторії, але дуже скоро керівництву фірми стало ясно, що для подальшого зростання та розвитку необхідно розширюватися, причому у всіх напрямках – якісно та кількісно.
Так, асортимент продукції був поступово доведений до сучасного та став включати:
- гітари;
- скрипки;
- віолончелі;
- оркестрові духові;
- перкусійні інструменти;
- електроніку, типу тюнерів та метрономів;
- аксесуари та багато іншого.
Разом із тим розширилися і виробничі потужності – нові фабрики почали працювати в Китаї 1985 року, де вартість робот була нижчою, а обороти випуску вищі. До того ж, росла і дилерська мережа – представництва бренду одне за одним відкривалися спочатку в Азії, а потім і в Європі.
Однак все це – малоцікаві покупцям залаштунки, а реальні причини популярності продукції Maxtone зовсім інші.
Кількість та якість
Саме поєднання цих двох параметрів – секрет популярності музичних товарів із Тайваню. Головним чином Макстон пропонує готові, доступні та якісні рішення в умовах, коли на модний і дорогий бренд або не вистачає грошей, або потрібного немає в наявності та терміни очікування його доставки (а також ціна питання) занадто великі і перевищують всі межі припустимого.
Звичайно, сегмент, розрахований на професіоналів, подібних проблем не знає, але ринок початківців і напів про настільки великий, що бренд, що закриває його потреби від початку і до кінця не міг не з’явитися. Через грамотний підхід до ведення справ і сприятливі обставини, що склалися, ним став Maxtone, якому фахівці Muzline пророкують велике майбутнє.