Про тендер та капітальний ремонт вулиці Ковельської у Володимирі-Волинському
Із середини вересня на одній із основних вулиць Володимира-Волинського, Ковельській, проводиться капітальний ремонт дорожнього покриття. На початку жовтня, підрядна організація “Аміла” завершила першу ділянку роботи довжиною близько 150 метрів. відкривши для проїзду авто щойно відремонтовану дорогу, водії відразу поскажрились на “хвилястість” дорожнього покриття.
Отож, розпочнемо із проведення тендеру. Тендер на визначення підрядної організації проводила Служба автомобільних доріг у Волинській області, вона є фактичним замовник та повинна контролювати якість виконання робіт, має право впливати на роботу підрядної організації.
Щоб знайти умови тендеру заходимо на сайт Державних закупівель (так як тендер проводився в липні). Ремонт вулиці Ковельської записаний на сайті під назвою “Лот №4” і розшифровується як: “послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Т-03- 02 Піща — Шацьк — Любомль — Володимир-Волинський —Павлівка — Горохів — Берестечко — Козин — Кременець — /М-06/ на ділянці км 95 + 426— км 97 + 640”.
В Протоколі розкриття пропозицій конкурсних торгів, цінових пропозицій та кваліфікаційних пропозицій знаходимо інформацію про всіх учасників тендеру. На проведення ремонтних робіт на вулиці Ковельській претендувало чотири підрядні організації:
- ТзОВ “Аміла” смт. Турійськ – 5 777 550 гривень;
- ТзОВ “Автомагістраль-Південь” фірма із Одеси – 6 044 591 гривеня;
- ДП “Волинський облавтодор”, місто Луцьк – 6 969 823 гривені;
- ТзОВ “Луцькавтодор-Сервіс”, місто Луцьк – 6 837 036 гривень;
Логічно тепер перейти до тендерної документації. Тут розпочинається найбільш цікаве. На цьому ж таки сайті Державних закупівель, знаходимо документ “Конкурсні торги. Закупівля послуг”. В розділі №5. Оцінка пропозицій конкурсних торгів та визначення переможця, де зазначаються критерії визначення переможця тендеру.
Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі наступного критерію:
а) ціна тендерної пропозиції;
Оцінка проводиться згідно з наступною методикою. Кількість балів кожної ПКТ (пропозиція конкурсних торгів) визначається сумарно. Максимально можлива кількість балів дорівнює 100 балам.
В документі пояснюється оцінення пропозицій: “Кількість балів за критерієм “Ціна” визначається наступним чином. ПКТ, ціна якої найвигідніша (найнижча), присвоюється максимально можлива кількість балів.”
В Протоколі оцінки тендерної пропозиції знаходимо наступні результати:
- ТзОВ “Аміла” – 100 балів
- ТзОВ “Автомагістраль-Південь” – 95,58 балів
- ДП “Волинський облавтодор”– 82,89 бали
- ТзОВ “Луцькавтодор-Сервіс” – 84,5 бали
Отож, цілком логічним і законним є те, що перемогу у тендері отримало підприємство “Аміла”. Але можна зауважити, чому лише використали один критерій при відборі підрядної організації? Дешево – це не означає завжди якісно.
Нагадаємо ситуацію із затримкою початку ремонтних робіт. Тоді повідомляли, що ремонт відкладається, адже підрядна організація чекає на отримання авансової оплати. Із державної субвенції і обласного бюджету було перераховано близько 2-х мільйонів гривень (30% відсотків від загальної вартості робіт). За ці кошти, підрядна організація повинна була відремонтувати 700 метрів (30% від загальної довжини вулиці).
Замовник послуг Служба автомобільних доріг прописала цей момент наступним чином:
Попередня оплата може здійснюватись у межах 30 % від вартості річного обсягу робіт відповідно до Постанови КМУ від 23.04.2014 р. №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт i послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном на один календарний місяць та лише щодо послуг виконання i надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Використаний аванс погашається на підставі актів виконаних робіт по формі КБ-2, підписаного уповноваженими представниками сторін. Після закінчення місячного терміну невикористанні суми авансу повертаються Замовнику протягом трьох банківських днів.
Тобто за перший місяць робіт, із 13-го вересня по 13-те жовтня 2016-го року, підрядна організація повинна була виконати ремонт на зазначених перших 700 метрах дорожнього покриття. По факту, станом на 22 жовтня, бачимо, що роботи завершені лише на перших 160 метрах, а також продовжують ремонтувати 2-й відрізок.
Які ж роботи повинна провести підрядна організація?
38
Перевезення асфальту, самоскидами
т
166,2
Єдиним засновником ТзОВ “Аміла” є Гання Микитюк, котра внесла до статутного фонду 5,5 мільйони гривень. В такій же сумі зазначається весь статутний капітал підприємства. Підприємство офіційно зареєстроване в грудні 1997-го року.Розібравшись із тендером та обсягом робіт, які планується провести на вулиці Ковельській у Володимирі-Волинському, на завершення додамо кілька слів про саму ж таки підрядну організацію із Турійського району “Аміла”. Джерелом інформації для нас послужить сайт Міністерства юстицій України “Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань”.
Варто перерахувати всі види діяльності, що зазначені на сайті, які може виконувати ТзОВ “Аміла”:
- Лісопильне та стругальне виробництво;
- Виробництво інших дерев’яних будівельних конструкцій і столярних виробів;
- Виробництво дерев’яної тари;
- Виробництво інших виробів з деревини; виготовлення виробів з корка, соломки та рослинних матеріалів для плетіння;
- Виготовлення виробів із бетону для будівництва;
- Виробництво неметалевих мінеральних виробів, н. в. і. у.;
- Виробництво будівельних металевих конструкцій і частин конструкцій;
- Електромонтажні роботи;
- Штукатурні роботи;
- Установлення столярних виробів;
- Покриття підлоги й облицювання стін;
- Малярні роботи та скління;
- Інші роботи із завершення будівництва;
- Покрівельні роботи;
- Оптова торгівля зерном, необробленим тютюном, насінням і кормами для тварин;
- Організування інших видів відпочинку та розваг;
- Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням;
- Інші види роздрібної торгівлі поза магазинами;
- Вантажний автомобільний транспорт;
- Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна;
- Будівництво житлових і нежитлових будівель;
- Будівництво доріг і автострад (основний);
- Будівництво трубопроводів
Додамо, що види діяльності розміщуються в порядку їх реєстрації. Отож, виходить, що будівництвом доріг ТзОВ “Аміла” займається віднедавна.
Шось вони геть не то роблять… і як оцю халтуру люди ще терплять?
Куда дивиться прокуратура, чи вони чекають дзвiнка вiд луценка?