<

Насос гідропідсилювача керма (ГУР) – цінний елемент у конструкції авто

08:25 | 26.07.2024 / Статті / /
Перегляди
53
/ Коментарі відсутні

Управління автомобілем спрощено за рахунок насоса гідропідсилювача керма, за допомогою якого кермо стає «легким» та «приємним». При поломці даного елемента або виході з ладу його основних компонентів процес керування транспортом ускладнюється, тому важливим є ремонт або повна заміна даного вузла в зборі, що краще.

Насос забезпечує подачу гідравлічної рідини у все кермо, створюючи плавність кручення керма та ефективність даної роботи. Якщо були помічені перші проблеми у роботі, тоді слід купити Насос підсилювача керма та забути про дискомфорт. Знайти потрібну деталь за номером вдасться в інтернет-магазині Master Service, де є достатньо варіантів під різні авто. Додаткову допомогу нададуть менеджери магазину, уточнюючи запити та бюджет. 

Принцип роботи насосу

Основний функціонал агрегату полягає в наступному:

  • запуск насоса завдяки ремінному приводу;
  • надходження в гідропривід необхідного обсягу рідини;
  • нагнітання рідини для створення тиску за допомогою спеціальної рейки;
  • при надмірному тиску залишки надходять у компенсаційний бак.

Завдяки такому алгоритму водій відчуває легкість в керуванні кермом, що впливає на безпеку та комфорт пересування.

Коли замінити насос ГУР?

Вирізняють три причини поломки, що сигналізують про необхідність провести заміну:

  • рульове колесо туго крутитись;
  • з’явилася помилка на панелі про поломку кермового керування;
  • машина тривалий час стояла та ефективність роботи насоса під сумнівом.

У деяких випадках можна скористатися ремонтними комплектами та провести відновлення агрегату. За складних обставин тут https://master.shop/nasos-gpk_43 доведеться придбати абсолютно новий насос, що підходить під ту чи іншу модель авто. Це крайній випадок після ретельної діагностики «рідного» насоса та неможливості його відновити.

Якщо ігнорувати поломки та знос, то згодом водій почне відчувати проблеми з керованістю та маневреністю. Додатково прискорює зношування рульової рейки та інших елементів, адже насос стає недостатньо продуктивним, щоб подати потрібну кількість мастила. 

Основні причини поломки насоса

Найчастіше проблема в недостатньо якісному мастилі, або власник авто ігнорує регламентні роботи щодо її заміни. Метал ротора в насосі також може бути погано обробленим, що призводить до появи клина і зниження ефективності роботи агрегату. Тривалий експлуатаційний термін також негативно впливає, тому можливе природне зношування, після якого передбачається повна заміна насоса гідропідсилювача керма.




Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *