Hicell – найпопулярніший сервіс розсилки смс
Дуже важко в сучасному світі знайти дорослу людину, яка не користується мобільним телефоном. Оскільки такий пристрій є доступним кожному, то і зробити рекламну розсилку на нього найлегше та найефективніше. Саме тому Hicell – сервіс SMS розсилок розвивається в цьому напрямку та пропонує рекламу компанії таким способом.
Етапи складання та відправки розсилки смс
Існують такі етапи розсилки смс-повідомлень:
- Встановлення мети та завдань, яких має досягти компанія за допомогою цієї розсилки. Це може бути звичайне інформування клієнтів про якусь послугу або щось інше, реклама та інше. В процесі цього має бути визначена аудиторія, на яку буде направлено розсилку, її географія та основні завдання.
- Етап створення бази даних абонентів для розсилки, тобто цільової аудиторії.
- Вироблення тексту, який буде приходити користувачам у повідомленні – він має бути універсальним, чітким, лаконічним та максимально інформативним. Текст має викликати зацікавленість у отримувачів, тому це завдання є досить складним для виконання і потребує часу.
- Проведення налаштування та роботи з програмним забезпеченням. Цей етап для багатьох замовників також є дуже важливим, оскільки частіше за все розсилки направлені на конкретну групу людей і варто перевірити всі технічні моменти, щоб повідомлення дійсно дійшли туди, куди треба.
- Оцінювання ефективності проведеної розсилки та її результатів. На основі отриманих даних робиться аналіз проведеної роботи та її вплив на ефективність.
Кому і для яких цілей знадобиться смс-розсилка?
За посиланням https://hicell.com/uk/products/a2p/ можна ознайомитись з видом смс-розсилки – А2Р. Це рекламні чи корпоративні розсилки з додатка для пошуку та залучення клієнтів, інформування та інших цілей.
Смс-розсилка може бути корисною таким компаніям:
- Банки та страхові компанії – смс-повідомлення про зняття та зарахування коштів, витрати та заборгованості, зміни та умови кредитування, відсоткові ставки та знижки, акції та багато іншого.
- Агентства з туризму – інформування потенційних або постійних клієнтів про наявність вигідних пропозицій подорожей, знижки та акції, зміни сезону в країнах для відпочинку, “гарячі тури” та багато іншого.
- Мережі магазинів, торгові центри, ресторани, театри, нічні клуби, кінотеатри – привернення уваги клієнтів, зацікавлення їх акціями та знижками.
- Бари, кафе та ресторани – можуть відправляти клієнтам частинку оновлень меню та послуг.
- Кіно та театри – у розсилці можуть вказувати прем’єри вистав та фільмів з датою виходу та запрошенням до перегляду.
Крім того, іноді розсилку проводять і державні структури і не з метою щось отримати, а для того, щоб забезпечити безпеку життя та здоров’я громадян. Наприклад, Міністерство з надзвичайних ситуацій розсилає попереджувальні смс у випадку наближення урагану чи інших катаклізмів. Ці смс можуть врятувати чиєсь життя, що ще раз підтверджує потрібність та інноваційність технології.