<

Інші розділи

CRM для інтернет-магазину: як не зʼїхати з глузду в період сезонних розпродажів

Цей запис опубліковано більш як рік тому
13:03 | 27.09.2023 / Статті / /
Перегляди
49
/ Коментарі відсутні

Осінньо-зимовий період — це традиційний час для розпродажів і сезонних акцій. У цей час навантаження на менеджерів суттєво збільшується, а кількість заявок нагадує лавину! Впоратися з усіма задачами може бути непросто. 

Тут є два варіанти рішення: наймати додаткових працівників чи встановити розумну CRM для інтернет-магазину й оптимізувати всі процеси. В першому випадку ви втрачаєте час на пошук, навчання й адаптацію, і далеко не факт, що людина вам підійде. Ціна помилки дуже висока — втрачені замовлення й прибуток. 

Тому оптимальний варіант — встановити CRM-систему для інтернет-магазину, виділити один день на навчання й після цього оброблювати замовлення зі швидкістю світла в одній програмі.

Чому інтернет-магазину потрібна CRM

Вибравши комплексну систему з великою кількістю модулів, керівник може автоматизувати до 90% процесів, підвищити рівень сервісу та вивести продажі на новий рівень. 

Більшість компаній впроваджує CRM, щоб полегшити роботу менеджерів із продажу та супортів. Насправді переваги грамотного рішення оцінять усі члени команди — від кур’єра, який доставляє посилки, до бухгалтера, який контролює фінанси.

Критерії вибору якісної системи для ведення замовлень

При виборі crm важливо звертати увагу на два ключові моменти: функціональність і масштабованість.

Від опцій, які пропонує CRM, безпосередньо залежить те, які процеси, операції та завдання можна буде автоматизувати. Якщо ви хочете отримати максимум, при виборі варто перевірити наявність таких фіч:

  • омніканальний збір лідів (сайт, чат на сайті, маркетплейси, соцмережі, месенджери, IP-телефонія, email);
  • можливість налаштувати різні воронки продажів;
  • онлайн-аналітика та звітність;
  • інтеграції з усіма популярними в регіоні сервісами (платіжні системи, онлайн-банкінг, поштові служби, фіскалізація чеків, CMS інтернет-магазинів, телефонія, чати та месенджери).

Інший важливий критерій — гнучкість, або ж можливість масштабуватись під розмір, потреби та завдання компанії. KeyCRM, наприклад, дозволяє вам зростати без жодних лімітів чи обмежень.

Підʼєднуйте до системи необмежену кількість менеджерів, надавайте чи обмежуйте доступ окремим працівникам чи відділам, налагоджуйте контроль виробничих процесів чи маркетингу. Зростайте, масштабуйтесь, а розумна KeyCRM зростатиме та розвиватиметься разом із вашим бізнесом!




Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *