<
Олександр Ткач

“Я тут людину обслуговую, а кому що не подобається – за двері!”. Про обслуговування в магазині “Смаколики”

Цей запис опубліковано більш як рік тому
11:18 | 23.03.2018 / Погляд /
139
/ коментарів 15

Кажуть, солодощі шкідливі для здоров’я. Мабуть, це таки правда, особливо, якщо ви вирішили підсолодити собі життя, придбавши ласощі в магазині “Смаколики”, який знаходиться за адресою вул. Святого Володимира, 11.

Я не буду розповідати страшні історії про цукерки з хробаками чи запліснявілий крем. Ця історія про те, що жахливе обслуговування може зіпсувати настрій, мабуть, гірше, ніж зіпсована продукція. Отже, кілька днів тому, ми з батьком, який уже, до речі, пенсіонер, завітали до цього магазину, щоб придбати якоїсь смакоти. В черзі перед нами стояла немолода вже жінка. Вона кудись дуже поспішала, тому ввічливо попросила продавчиню обслужити її першою.

На що у відповідь почула: “Я тут людину обслуговую, а кому що не подобається – за двері!” Мій батько вирішив трохи втихомирити нахабу і сказав, що з людьми так поводитись не гоже. На це працівниця торгівлі почала ще бурхливіше реагувати: «Не ти мене будеш вчити!», а далі – потік нецензурщини до чоловіка, який чи не втричі старший за неї. Коли я попросив дати нам книгу скарг, продавчиня відповіла, що її в магазині немає.

І дійсно, оглянувши стіни, я не помітив куточка споживача. Будь-яких інших документів теж не було видно. Тоді я попросив телефон господаря, на що, звичайно ж, пролунала лайка і відмова. Але шкода, щоб такий персонаж доживав віку, не зазнавши заслуженої слави. Тож, нововолинці, поширюйте інформацію. Попереджений, значить, озброєний.

Не псуйте собі апетиту хамським обслуговуванням. Клієнтам тут не раді.

П.С. Ми не єдині, кого в цьому магазині зустрічали хамством.

* Редакція не впливає на зміст в розділі Погляд і не несе відповідальності за думку, яку автори висловлюють на сторінках видання «БУГ»
коментарів: 15
  1. Подібна ситуація трапилася і зі мною.Одна із продавчинь вела себе надзвичайно нахабно.А на прохання надати книгу скарг сказала, шо у них такої немає.З того часу обходжу цей торгівельний заклад десятою дорогою.І раджу це робити всім,тоді може до покупців змінять ставлення.А спробуйте побачити там ціни на цукерки.Вони так далеко від покупця,що навіть з лупою не побачиш.Коли починаєш запитувати , продавці сердяться і хамлять. Оце і весь сервіс.

  2. Дивно. Я теж постійний клієнт цього торгового закладу, але на такий прийом ніколи не наривався.

  3. Я проживає в Європі. І коли на 1 місяць приїзджаю додому в Нововолинськ, то відчуваю колосальну різницю в ставленні до покупців у магазинах(та і не тільки). Дуже прикро, дорослі ще в совку, а молодь ніхто не виховує . При радянській торгівлі продавець являвся володарем дефіциту і великих черг і дозволяв собі хамити. Зараз їхні діти продовжують цю традицію навіть без особих “володінь “

    • Не можу не прокоментувати Ваш пост…Браво-у Вас є здоровий глузд і Ви правильно розумієте проблему громадянина України-це наслідок *совка* і тільки природа і час вилікує!Але це затягнеться на довго-ті *совки* попристроювали своїх дітей і внуків і їм добре в Україні! Це вони сміються з Українців-заробітчан,це вони гуляють по европах більше,ніж Ви,які там живуть.Нажаль, така дійсність .

  4. Оооо, накінець то!!!
    Ця тема мене теж давно хвилює. Я майже щодня відвідую цей магазин і…все було добре, допоки от ця нахаба на фото не появилась там у якості не то продавця, не то нарваної жінки…
    З часу її появи я помітила, що дуже часто магазин почав зачинявся на 15-20хв без пояснень..раніше такого не було, а про переоблік висіло оголошення завчасно! Грубі відповіді до покупців саме від неї мене шокували найбільше! Але не до всіх вона мабуть зважувалась ричати(мабуть молодих остерігалась)…
    Бажання таки зателефонувати власнику було неодноразове!!!
    Я б радила давно її звільнити. У цьому магазині були завжди привітні продавці та свіжий товар!

  5. Якось купувала печиво в цьому магазині, ця продавчиня при мені з іншою обговорювала, як вони ввечері зачинять магазин і будуть пити щось там святкувати.

  6. Вона по тел зі своїм чоловіком наскільки я розумів говорила не краще- Давай малу вдягай я ща прийду і гуляти підемо! Ну то й що, що ти не хочеш, зато я хочу!!!!Вдягай вже! (І це при тому, що покупці стоять, слухають, то ж не виходити мені за двері, як вона там комусь вище казала)
    То й не сумніваюсь шо вона така нарвана і до інших. Де той хазяїн, на шо він дивиться? Якщо вже на Буг написали, то я уявляю як вона достала людей!

  7. Дикую, Олександр! )
    Про пост Бурульки: декілька разів і я була свідком ось таких переговорів. Говорили дві продавчині в магазині “Альфа” через мене, як буцімто я була пустим містом

  8. О, так! Недавно я теж отримала порцію негативу в магазині “Портал”, що на стометровці. Коли я розраховувалась на касі напівфабрикатів то в підсобці, двері якої знаходились зразу за моєю спиною якась особа в нетверезому стані верещала на свого чоловіка. При цьому дві продавщиці робили вигляд, що все нормально і нічого не відбувається. я швидко кинула закупи в пакет і відійшла щоб мене не огріли дверима підсобки. на моє запитання “Що тут відбувається?” я отримала нецензурну відповідь від продавщиці з відділу цигарок, типу “Яке твоє діло? Що в тебе такого в сім’ї немає?!” Я так і не зрозуміла яке відношення має її сім’я чи моя до їхньої роботи. Я ж не додому до неї прийшла, а в магазин. Я маю право купити, що мені потрібно без вислуховувань якоїсь неадикватки, яка доказувала своєму чоловікові, що вона в “стєкляхє” не пила. Закінчилось тим, що це чудо в соплях вийшло і почало до мене кричати, щоб я не лізла в її сім’ю. Я поняла, що у дівчинки клініка і треба швидко вимітатись поки воно на безпечній відстані. Ось такий тепер у нас сервіс. А поскаржитись і правда нема кому, бо виявляється що директор це їх рідний брат. І що ж тепер в магазин ходити з газовим балончиком, щоб себе захистити?

  9. Ніколи не була в даному магазині,але хочу написати кілька слів в захист продавців.Ви всі розвели тут полеміку,як вас обрать.Але давайте коже почне з себе…Іноді з самого ранку прийде отакий покупець,зіпсує тобі нерви,а потім хочете,щоб до вас мило посміхались…В мене все…

    • Не можу зрозуміти ваш вислів-
      Ви всі розвели тут полеміку,як вас обрать.Але давайте коже почне з себе…?

      Я заходив в цей магазин чи не щодня. Ввічливо поздоровавшись купував певні солодощі додому.Не раз був свідком того як вона грубо відповідала покупцям(саме вона). Про це й вище пишуть такі ж покупці.
      До чого тут -почніть з себе ..не розумію?!
      Я вже давно дорослий і зформований. Працюю теж з людьми, та на роботі я не дозволяю собі так ричати бо чи то шеф мені настрій зіпсував чи колега..
      Скрізь є мабуть рамки і правила за якими ти працюєш.
      А в неї ні..?! Чи вона не знала, що її робота це перш за все люди??!
      Потрібно мати повагу, особливо до старших людей!

  10. Я скажу одне в нас люди не як не можуть відвикнути від совка.штовхаються в маршрутках в магазинах.як голота.не можуть дочекатися своей черги.і це в лікарнях .я тільки спитати.як будто тебе не помічвють.ХІТРОЖОПІ СВИНІ.достало це все

  11. Народ! Тут вихід один: от зараз ви “поштовхалися” висловлюваннями… А єдиний правильний крок(щоб шось зрушити з місця) такий: зустрітися і написати колективну заяву на ім’я прокурора(бо думаю комітету по захисту прав споживача у нас в місті немає) за образу при виконанні службових обов’язків. І підписатися всім не Бурулькою, Олександром , і гражданином Украины, громадянкою чи чоловіком, а своїми іменами…Потрапити час і піти подати…

  12. Знаєте якшо в вас проблеми з нервами то йдіть працювати не в магизин продавцем а мити підїзди…я розумію клієнти бувають різні це так бо сама працювала в цій сфері,але чому за одного такого клієнта повинні страждати інші порядні покупці????Вибачте але це така професія що вимагає вічливості!

  13. Мережа магазинів «Смаколики» приносить щиросердечні вибачення з
    приводу ситуації, щодо хамського обслуговування клієнтів, яка трапилась в
    нашому магазині за адресою вул. Святого Володимира 11.
    Шановні наші клієнти та всі жителі м. Нововолинськ, проаналізувавши
    та вивчивши цей прикрий випадок, твердо заявляємо, що поведінка
    продавчині даного магазину не є позицією нашої компанії, а являється не
    доопрацюванням в процесі підбору та виховання персоналу. Щодо винної
    особи, то до неї були застосовані суворі дисциплінарні санкції. З метою
    недопущення повторення аналогічної ситуації, з усіма працівниками був
    проведений тренінг на тему: «Основи спілкування продавця з клієнтом» В
    найкоротші терміни в усіх магазинах нашої мережі будуть належним чином
    облаштовані куточки споживача в яких буде міститись контактна інформація
    керівника мережі.
    Дякуємо, що не залишаєтесь байдужими, ваша думка для нас дуже
    важлива. Ми є молода команда в якої можливо відразу не все вдається , але
    ми готові вчитись та змінюватись заради усмішки (або гарного настрою)
    наших клієнтів. Як всім відомо, солодощі піднімають настрій, а ми в свою
    чергу, зробимо усе можливе щоб інші залежні від нас фактори Вам його
    більше не зіпсували.
    Дякуємо за розуміння, з повагою директор мережі магазинів
    «Смаколики» Шульгач В. О.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Віктор Вілентко
27.03.2024
Думав до завершення посту нічого не писатиму у фейсбуці, проте, маючи певну інформацію з моїх країв, не можу спокійно на ...
Артем Чапай
22.03.2024
Сьогодні вночі мої діти, як і багато інших, спали в коридорі. Я за них не особливо боявся. Коли друг-військовослужбовець ...
В'ячеслав Стрий
19.03.2024
Хочеться бачити рідне селище Іваничі ошатним, чепурним, упорядкованим. Але воно дедалі занепадає. Бо у голови громади ...
Катерина Матвіїва
13.03.2024
Не можу мовчати. Адже йдеться не лише про видання БУГ у якому я працюю, а й особисто про мене, як журналіста. І про мою ...
Дарина Мироненко
12.03.2024
Нещодавно зустрілася з близьким другом, який військовослужбовець, поговорити про життя. Він розповів, як на фронті мав ...