<

Парафіяни старовинної церкви в Устилузькій громаді проголосували за перехід в ПЦУ: священник проти

Цей запис опубліковано більш як рік тому
22:32 | 7.05.2022 / Володимир / , , /
Перегляди
3455
/ коментарів 12

7-го травня релігійна громада села Лудин Устилузької громади більшістю голосів проголосували за зміну підлеглості 420-літньої Свято-Миколаївської церкви з УПЦ МП на ПЦУ.

Ініціатором переходу був церковний староста, місцевий мешканець Олексій Сараванський на прохання великої кількості парафіян. Він розповів БУГу, що за рішення про “звільнення від московського ярма” проголосували 108 осіб, зі 131 зареєстрованого парафіянина.

“Збори пройшли, порівняно спокійно. Дали можливість висловитися отцю Сергію Дунцю. Він розповів, що митрополит Онуфрій звертався до настоятеля РПЦ Кирила з проханням про автокефалію, чим ще раз підтвердив приналежність УПЦ до російської православної церкви”, – зазначив церковний староста.

Попри розмови та вмовляння, священник старовинного храму отець Сергій Дунець не підтримав своїх парафіян та залишився вірним УПЦ МП.

На зборах дали можливість висловитися і старому священника, також виступив і священник із сусіднього села Рогожани отець Микола Гнідець від імені Володимир-Волинської єпархії ПЦУ, просив отця Сергія перейти разом з громадою, але той відмовився”, – розповіла секретар зборів Лариса Сараванська.

Вона зазначила, що колишній священник не висловлював радикальних думок, але й перейти до ПЦУ не захотів.

“У нас навіть стільки людей на вибори не приходить, як сьогодні прийшло на збори”, – додала жінка.

Тож 8-го травня у лудинській Свято-Миколаївській церкві відбудеться перше богослужіння без отця Сергія Дунця. Володимир-Волинська єпархія ПЦУ має представити релігійній громаді нового священника та передати йому ключі від старовинного храму.

“Все старалися зробити згідно з чинним законодавством. З цим затягувати не будемо і уже в понеділок плануємо завезти документи в єпархію”, – розповіла Лариса Сараванська.




коментарів: 12
  1. Редакція, пишіть правильно УПЦ (без додатку літер МП). В Україні такої структури не існує УПЦ МП.

    • А кому підпорядковується ця неканонічна секта ,не москві ,і якого попа згадують при кожному служінні .Тетяна не лукав ,правда вона є правда .

    • Не обманюйте самі себе і інших людей. Саме така структура і є. І вона є злочинною в Україні і ті люди що її підтримують теж злочинці і зрадники Батьківщини.

    • Для Юрчика. Не правильно, і те і інше- церкви. Секта, це коли хтось в якійсь кількості відокремився від церкви і конфліктує із церквою, а тут добровільний перехід церкви від однієї під юрисдикцію іншої

  2. Церва, як ії майно належить громаді села, бо саме за кошт цієї громади вона і утримується. То яке відношення має священник до цього майна, коли він не долучався ні до будівництва, ні до утримання церкви.А якщо це майно громади , то громада в особі двадцятки та її старости, як представника релігійної громади і має вирішувати , хто має стати їхнім духовним пастирем і яку сповідувати віру і яку плату йому за службу (роботу)призначати. Як мені видається, рішення священника не має ніякого значення для громади, бо він являється найманим служителем, за рекомендацією єпархії. Тому остаточне рішення приймає громада, а не священник.і якщо громада незадоволена рішенням священника вона правомірна розірвати заключений з ним договір. А чому московські священники так нагло себе поводять – то дивуватись тут немає чого – то норма всього руського , а найбільший і найпереконливіший приклад їх віроломний і розбійницький напад, – хоча скільки літ прикидалися “братами”. А може їм висловити підозру у зраді України, раз вони служать окупанту і напевно ж моляться за його успіх.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

16 Квітня, Вівторок