<

На громадських обговореннях погодили нові тарифи на перевезення жителів Володимира-Волинського

Цей запис опубліковано більш як рік тому
16:31 | 16.03.2018 / Володимир /
Перегляди
3
/ коментарі 4

16-го березня відбулося громадське обговорення щодо збільшення вартості проїзду на міських маршрутах загального користування. За круглим столом зібралися перевізники, чиновники, депутати.

Надаємо, що попередньо на сайті міської ради був оприлюднений проект рішення з пропонованих тарифами. Пропонують встановити наступну вартість: перевезення одного пасажира в розмірі 4-х гривень та 3-х гривень на перевезення дитини (в підсумку обговорень для дітей вартість знизил до 2-х гривень) віком від 6 до 15 років.

Передбачається збільшити вартість проїзду в маршрутках до сіл. Від так проїзд до села Зимне може коштувати 5-ть гривень, до сіл Фалемичі,  Шистів, Горичів– 6-ть гривень, до дачних масивів Марс та Сонячний – 6:50, а на перевезення дитини віком від 6 до 15 років – 3:00 гривні. Перевезення дітей віком до 6 років без права зайняття ними окремого місця здійснювати безоплатно.

Перший заступник міського голови Ярослав Матвійчук відразу звернувся до перевізників з проханням щоб встановити перехідний період для дітей у вартості 2 гривні. Чиновник зазначив, що це потрібно хоча в період навчання дітей.

Представник перевізників, зазначив, що підняття тарифів потрібно було ще на початку зими. Також чоловік звернув увагу на зацікавленість у громадських обговорення населення. Мовляв, пасажири самі перепитують, чи не піднялася вартість проїзду.

“Я вам скажу наслідки, якщо не піднімемо тариф. Ми маємо зменшення кількості маршруток. Пропав маршрут №9, а номер 21 із трьох їздить тільки один автобус. Так само № 8, возить по 3-5 людей. Що ми маємо по водіях? Це біда “чорна”. Ці гроші в основному підуть на підняття зарплати водіям, бо літом вже підуть від мене на роботу в Польщу,” – зазначив представник перевізників.

Лариса Кулікова наголосила, що є підставити розглядати нові тарифи. Також чиновниця додала, щоб перевізники дослухалися до прохання аби дітям вартість проїзду становила 2 гривні в період навчання, а коли канікули то 3 гривні.

Голова спілки АТО Юрій Степанюк наголосив, що відсутність громадськості спричинено поганою поінформованість людей. Далі зачепили тему перевезення людей пільгових категорій. Тут, Микола Гінайло запитав, хто визначив, щоб в маршрутці було лише два пільговики на рейс. Віктор Фіщук відповів, що такого рішення немає, однак при підписанні договору з перевізником включають такий пункт. Самі ж перевізники наголосили, що їм ніхто не компенсує проїзд і цих двох пільгових місць.

Депутат Ярослав Жук, під час виступу, висловив думку, що громадське обговорення є “нелегітимним”. Та наголосив, що рішення про збільшення тарифів можна буде скасувати через суд. Далі депутат припустив, що підвищення тарифу може бути логічним. Однак Жук запропонував ввести систему електронних квитків для того, щоб краще знати пасажиропотік.

Голова Зимнівської ОТГ подякував перевізникам, які їздять по селах та дотримуються графіку. Та наголосив, що у громаді є проблема з тим, коли кілька днів немає взагалі автобусів. В’ячеслав Католик повідомив, що в громаді сприймають підняття тарифів і одночасно попросив, аби перевізники не зменшували кількість автобусів і надалі дотримувалися графіку. Голова додав, що коли виникають питання з пільговикам, то перевізники мають звертатися до нього і з бюджету компенсують.

Гінайло запропонував перевізникам взяти безплатно в користування автобуси, які знаходяться на території КП “Полігон”. Перевізники зазначили, що так звані “гармошки” не будуть економічно вигідними, якщо брати в користування. Представники зазначили, що на деяких вулицях не зможуть розвернутися, проїхати, повернути на деяких поворотах. Фіщук наголосив – автобуси не придатні до використання і є підписані відповідні Акти. Водночас Гінайло сказав, що це є неправда, і готовий показати документи.

Після бурхливого обговорення, Ярослав Матвійчук подякував перевізникам за розуміння і за готовність зменшити ціну до 2 гривень для дітей в період навчання у школі. Надалі проект рішення буде розглянутий 22 березня на засіданні виконкомі.




коментарів: 4
  1. В Нововолинську дітям з 1 жовтня по 15 травня 3 грн, далі 4 грн. А шо, в нововолинську живуть одні багатії.

  2. в Володимирі диванні галасувальники- експерти з актуального маркетінгу обісравшись сидять в захопленні від клацання пальцями в телефонах.нема команди сказати про грабіж в “скотовозах”, бо про зручність їзди в цих душогубках слів немає. а може й добре їздеться всім і бабла мають а “Голова спілки АТО Юрій Степанюк наголосив, що відсутність громадськості спричинено поганою поінформованість людей. Далі зачепили тему перевезення людей пільгових категорій. Тут, Микола Гінайло запитав, хто визначив, щоб в маршрутці було лише два пільговики на рейс. Віктор Фіщук відповів, що такого рішення немає, однак при підписанні договору з перевізником включають такий пункт. “

  3. А про монетизацію пільг ніхто з цих фіщуків не чув ,чи ім вигідно за неіснуючих пасажирів грошики перечисляти .В маршрутках повинні видаватись квитки ,тоді можна проконтролювати заробіток і кількість пільговиків ,та й сервіс цього металолому не тягне на підвищення оплати за проізд .Тепер про громадські обговорення ,це чисто совєтська ініціатива наших безголових керівни ків ,яе в уряді ,так і на місцевому рівні ,якщо хочете знати думку громади ,то повинен бути прийнятий закон про місцеві референдуми ,ось тоді молжна знати що думає народ ,а не купка зацікавлених совків ,які рахують себе елітою ,а на ділі чекають де б на дурняк урвати копійчину .

  4. Транспортный комитет депутатов Львовского городского совета поддержал ходатайство граждан относительно полного отказа от частных перевозчиков и «микроавтобусов» (микроавтобусов) для электротранспорта и крупных автобусов.
    Как пишет « Новые времена », полный переход на электротранспорт и автобусы должен быть завершен в течение пяти лет в соответствии с решением Комиссии.

    Окончательное решение об уходе из «Маршрутов» должно быть принято городским советом. Этот вопрос может быть представлен для рассмотрения на следующей неделе.

    По словам представителя парламентского комитета Романа Иванчивы, другим компаниям, которые в настоящее время регулируют движение микроавтобусов, может быть предложена другая форма сотрудничества.

    «Большие автобусы в городах – это практика европейских стран», – сказал Вячеслав Дидковский, первый заместитель начальника Государственной службы безопасности транспорта.

    По его словам, отмена микроавтобусов поможет разгрузить городскую сеть.

    Если инициатива будет поддержана городским советом, Львов станет первым региональным центром Украины без «маршруток».

    Следующее пленарное заседание Львовского городского совета запланировано на 22 марта.

    Как видно из издания, в Украине началась реформа рынка автобусного транспорта.

    7 февраля правительство утвердило поправки к двум резолюциям в отношении тендерной процедуры на регулярных автобусных маршрутах и ​​правила предоставления услуг общественного транспорта.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

25 Квітня, Четвер