З початку року за захистом прав споживачів у Нововолинську звернулося 95 осіб
За 9 місяців 2018 року у відділі торгівлі, побуту та захисту прав споживачів у Нововолинську зареєстровано 95 звернень з питань захисту прав споживачів.
На виконання Закону України “Про захист прав споживачів” та з метою роз’яснення норм і положень законодавства про захист прав споживачів, попередження порушень прав споживачів, розгляду скарг і проведення просвітницької роботи серед споживачів, суб’єктів підприємницької діяльності щоденно у відділі торгівлі, побуту та захисту прав споживачів проводиться прийом громадян з питань захисту прав споживачів, – повідомляє сайт Нововолинської міської ради.
Після розгляду справ покупцям повернуто коштів на суму 24730 грн., у 4-х випадках проведено обмін неякісного товару на якісний, в 1 випадку відмовлено з вини споживача.
Найбільш актуальними залишаються питання по мобільних телефонах, товарах куплених у інтернет-магазинах, по наданню послуг.