<
Руслан Бормовий

Вчителі та учні повинні знати основи першої домедичної допомоги

Цей запис опубліковано більш як рік тому
05:01 | 9.11.2021 / Погляд /
163
/ Коментарі відсутні

Проєкт «Врятувати життя – може кожен» від ГО «Zелений маяк» націлений на те, щоб навчити викладачів шкіл та учнів, громади Володимира, основам першої домедичної допомоги.

Такі знання є важливими та цінними для вчителів, яким у екстреному випадку із проблемою здоров’я у дитини, потрібно зробити все, щоб зберегти здоров’я та життя до приїзду швидкої медичної допомоги.

На цих експрес-курсах вчителі вчаться робити серцево-легеневу реанімацію, вміти діяти при втраті свідомості у дитини, діяти при кровотечі з носа або епілептичному випадку. Також важливим є питанням, який так само проходять на цих курсах – обструкція дихальних шляхів (потрапляння інородного тіла в дихальні шляхи).

Але основа навчання, це самий екстрений випадок – серцево-легенева реанімація у школярів, оскільки відсутність дихання є безпосередньою загрозою для життя дитини. Усього 4-6 хвилин і дитина, без дихання, може померти, а швидка медична допомога, по-протоколах в місті може прибути лише через 10-12 хвилин.

Так от вчителі і вчаться робити закритий масаж серця, щоб «дотримати» дитину до приїзду медиків, та дозволити їй, у прямому сенсі, вижити.Учням шкіл тематика курсів подається трішки інша, але теж пересікається із тим, що інструктори ГО «Zелений маяк» дають вчителям шкіл.

Основні моменти у навчанні це – власна безпека, дії при втраті свідомості, правильний виклик швидкої медичної допомоги, обструкція дихальних шляхів, кровотеча з носа та епілептичні випадки. Також опрацьовується взаємодія між всіма свідками, якоїсь нештатної ситуації із здоров’ям в когось із однокласників чи інших учнів школи.

Дуже тішить те, що при викладанні і вчителі і діти – хочуть все спробувати на практичних складових, щоб власноруч перевернути людину без свідомості у стабільне бокове положення, або зробити натискання на грудну клітину при серцево-легеневій реанімації на учбових манекеах згідно протоколу «30 натискань – 2 вдихи», або знайти точку натискання при прийомі Хеймліха, або ж як правильно бити по спині згідно прийому Гордона, якщо хтось подавився під час їжі і не може дихати.

Всі ці моменти дають можливість не лише дітям відчувати себе в безпеці, якщо в них щось станеться екстрене, у медичному плані, в школі, але й батькам приємніше розуміти, що їх діти в більшій безпеці ніж були до того.

Адже проєкт «Врятувати життя – може кожен» націлений на те, щоб дитячих загроз здоров’ю та життю у школах громади було менше, а якщо і трапляться, то щоб вони пройшли із найменшою загрозою життю та здоров’ю дітей.

У листопаді проєкт в нас ставиться на паузу (тільки один заздалегідь запланований тренінг буде для вчителів).

* Редакція не впливає на зміст в розділі Погляд і не несе відповідальності за думку, яку автори висловлюють на сторінках видання «БУГ»

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Віктор Вілентко
27.03.2024
Думав до завершення посту нічого не писатиму у фейсбуці, проте, маючи певну інформацію з моїх країв, не можу спокійно на ...
Артем Чапай
22.03.2024
Сьогодні вночі мої діти, як і багато інших, спали в коридорі. Я за них не особливо боявся. Коли друг-військовослужбовець ...
В'ячеслав Стрий
19.03.2024
Хочеться бачити рідне селище Іваничі ошатним, чепурним, упорядкованим. Але воно дедалі занепадає. Бо у голови громади ...
Катерина Матвіїва
13.03.2024
Не можу мовчати. Адже йдеться не лише про видання БУГ у якому я працюю, а й особисто про мене, як журналіста. І про мою ...
Дарина Мироненко
12.03.2024
Нещодавно зустрілася з близьким другом, який військовослужбовець, поговорити про життя. Він розповів, як на фронті мав ...