Запрацювала автоматизована система «Онлайн будинок юстиції»
Віртуальний будинок юстиції — це ще одна новація Міністерства юстиції України. Цей онлайн-сервіс поширено на всю територію України. Переведення всіх послуг Мін’юсту в онлайн-режим спростить життя звичайного українця, зменшить кількість бюрократичних процедур.
Відтепер для отримання послуг, що надаються Мін’юстом, досить мати доступ до Інтернету .
Проект увібрав в себе всі електронні сервіси, в тому числі SMS-Маяк, за допомогою якого власники можуть контролювати реєстраційні дії щодо своєї нерухомості.
Користуючись цим сервісом, власник зможе дізнатися про всі зміни в реєстрі через SMS-повідомлення, у вигляді електронного листа, а також через повідомлення в кабінеті користувача.
Проект «Он-лайн будинок юстиції» дозволяє:
– отримати інформацію з усіх реєстрів Мін’юсту, в тому числі з реєстру прав на нерухомість;
– контролювати реєстраційні дії щодо своєї нерухомості за допомогою SMS-Маяка;
– зареєструвати громадське об’єднання або засіб масової інформації;
– отримати дані про електронний цифровий підпис;
– скористатися послугами з повторного отримання документів у сфері реєстрації актів цивільного стану;
– здійснити реєстрацію і ліквідацію фізичної особи-підприємця та ін.
На порталі можна знайти інструкцію по отриманню кожної запропонованої послуги, а також залишити відгук.
Ще одна новація – соціальний ліфт, де кожен український юрист може залишити свою анкету і вона буде автоматично вноситися в пропозиції щодо заповнення вільних вакансій в системі юстиції. Також тут можна скористатися послугою SMS-Маяк, яка передбачає можливість отримання інформації про будь-які зміни в реєстрах бізнесу і нерухомості щодо вашого майна.
У подальшому спектр послуг збільшиться.
.
Що потрібно для реєстрації в системі «Онлайн-будинок юстиції»
— зайти на ресурс https://obu.org.ua, ввівши в браузер потрібну адресу та натиснувши клавішу Enter;
— на стартовій сторінці системи слід курсором вибрати кнопку у правому верхньому кутку вікна;
— у формі, що з’явиться на екрані, користувач має вибрати закладку «реєстрація» та у відповідні поля форми ввести адресу своєї електронної пошти і пароль (двічі);
— вводячи пароль, користувач може скористатися можливістю приховати чи показати набрані ним символи, вибравши відповідно опцію «сховати» чи «показати»;
— поставити галочку в чек-бокс «я даю згоду на передачу та обробку моїх персональних даних»;
поставити галочку в чек-бокс «я ознайомлений з порядком роботи з веб-порталом»;
— натиснути екранну кнопку «створити аккаунт».
Після облікового запису система запропонує користувачеві форму авторизації в системі.