<

Законодавчі зміни: коли у власника РРО виникли неполадки

Цей запис опубліковано більш як рік тому
15:21 | 26.08.2015 / Новини / /
Перегляди
1
/ Коментарі відсутні

З 23-го липня 2015 року (набув чинності Закон України від 01.07.2015 р. №569-VIII, який вніс зміни до Закону України від 06.07.1995 р. №265) центри сервісного обслуговування (далі – ЦСО) при несправності реєстратора розрахункових операцій (далі – РРО) зобов’язані відновити його роботу протягом 7 робочих днів. Нагадаємо, раніше такий строк становив 72 години.

При виході із ладу або виявленні порушення засобів контролю суб’єкт господарювання повинен протягом робочого дня, у якому такий факт мав місце, повідомити про це ЦСО і протягом двох робочих днів після дня виявлення зазначених несправностей або порушень повідомити орган фіскальної служби, де такий суб’єкт господарювання зареєстрований як платник податків. Повідомлення можна відправити у письмовій формі або засобами електронного зв’язку.

Строк гарантійного ремонту не повинен перевищувати 7 днів. Якщо протягом зазначеного строку ЦСО не виконає такий ремонт, від зобов’язаний ввести в експлуатацію резервний РРО, зареєстрований на суб’єкта господарювання. Якщо ЦСО не здійснить гарантійний ремонт у зазначений строк і не введе в експлуатацію резервний РРО, то до нього буде застосовано штраф у п’ятикратному розмірі мінімальної зарплати, установленої на 1 січня поточного року.

Зауважимо, ці нові норми не поширюються на проведення ЦСО післягарантійного ремонту. Проте строк такого ремонту теж обмежений і становить 72 години (п.23 Порядку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.05.2004 р. №601). Враховуючи, що штраф не застосовується, тож для такої ситуації відповідальність ЦСО встановлюється в договорі на техобслуговування і ремонт РРО.




Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

25 Квітня, Четвер
24 Квітня, Середа