<

Які товари будуть найкраще продаватися в інтернеті у 2021 році

Цей запис опубліковано більш як рік тому
16:42 | 29.12.2020 / Новини / /
Перегляди
1865
/ 1 коментар

Інтернет-продажі зросли в рази з введенням карантинних обмежень в 2020 році. Передбачається, що карантин не буде знятий повністю ще і протягом наступного року, принаймні, першої його половини. А тому, якщо ви плануєте реалізовувати товари не оффлайн, а через інтернет, потрібно дізнатися, що ж буде продаватися найкраще.

Від цього буде залежати, яку саме нішу для торгівлі вибрати. Наприклад, одяг можна буде реалізовувати через маркетплейси зразок Shafa.ua, а для інших товарів створити свій інтернет-магазин. І все ж, які прогнози дають експерти на 2021 рік?

Що буде продаватися і купуватися онлайн в наступному році

Коли інтернет-торгівля тільки зароджувалася, найбільш ходовими (та, мабуть, і єдиними) були побутові прилади і електроніка. Сьогодні ж тут можна купити абсолютно все, навіть рідкісні дефіцитні товари, яких не знайти в оффлайн-магазинах.

Експерти прогнозують, що в майбутньому році ситуація зміниться на користь зростання торгових операцій в інтернеті. Тобто, все те, що купувалося і продавалося в році, що минає, буде продаватися і купуватися в кілька разів активніше. До найбільш ходових товарів відносяться:

  • перше місце займають, звичайно ж, речі, не тільки одяг, а також і взуття, і аксесуари;
  • на другому місці та продукція, яка була найпопулярніша ще тоді, коли інтернет-торгівля ще лиш набирала своїх обертів, — це побутова техніка, електроніка, комп’ютери і смартфони;
  • товари для дому і предмети побуту, продукція повсякденного попиту займає третє місце рейтингу;
  • косметика, парфумерія, товари для індустрії краси, а також побутова хімія- четверте місце.

Найпопулярнішою нішею є одяг, взуття та аксесуари, і це саме те, що можна активно продавати і купувати на маркетплейсі Shafa.ua. Попит на всі зазначені вище товари, за прогнозами експертів в області інтернет-торгівлі збільшиться приблизно на 30-40%.

Тому при формуванні асортименту свого інтернет-магазину точно варто орієнтуватися на цей перелік.

Як вибрати найбільш ходовий товар для продажу в інтернеті

Ми не скажемо вам зараз конкретно, що саме варто продавати, а що — ні. Перелік всього самого ходового ви бачили вище, орієнтуйтеся на нього. Але незалежно від того, яку саме продукцію ви виберете, є кілька головних правил, які допоможуть вам зрозуміти, що ви зробили правильний вибір.

1.Обирайте ті товари, в яких орієнтуєтеся

Вивчити будь-який товар можна за короткий час. Але все ж краще починати старт торгівлі в інтернеті саме з тієї продукції, в якій ви вільно орієнтуєтеся. Наприклад, якщо вам відомі всі найменування сучасних брендів одягу, ви швидко визначите розмір за обсягами фігури, і легко відрізните світшот від олімпійки, значить, одяг і речі будуть для вас оптимальною нішею.

Ви повинні вміти розповісти покупцеві все про товар, відповісти на всі питання, що цікавлять. До того ж, якщо вам самим подобаються ті товари, які ви будете продавати, це додасть впевненості і захопленості. Ви зможете запропонувати вашим покупцям тільки найкраще, і грамотно складете опис для продукції.

2. Ретельно проаналізуйте попит на обраний товар

Коли ви вже приблизно визначилися з тим, який товар будете продавати, вивчіть попит на нього. Так ви зрозумієте, на які прибутки можна розраховувати, яку націнку ставити, і в цілому, чи багато конкурентів у вас на інтернет-ринку.

Як вивчати попит? Можна проаналізувати ваших конкурентів. Цей прийом буде добре працювати, якщо ви збираєтеся відкрити власний інтернет-магазин. Дізнайтеся, які аналогічні товари реалізують інші компанії і як вони продають їх. Це також допоможе продумати найоптимальніші ціни на продукцію.

3. Визначте ризики і можливості зростання

Вибравши певну категорію продукції, обов’язково враховуйте всі ризики, пов’язані з її продажем. Наприклад, ви точно повинні знати свого постачальника. Якщо ви замовляєте товар безпосередньо перед реалізацією, а не заздалегідь, постачальник повинен бути надійним. Багато товарів також вимагають певних умов транспортування і зберігання, наприклад, продукти харчування або тендітний посуд.

Враховуйте також і сезонність: плануючи торгувати, наприклад, одягом, намагайтеся охопити всі сезони, щоб продажі йшли цілий рік. І, нарешті, продумайте, як буде рости і розвиватися ваш бізнес. Будуйте плани по розширенню асортименту в подальшому або розширенню географії торгівлі при успішному старті.




один коментар

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

25 Квітня, Четвер