<

Як захистити свої права споживача?

Цей запис опубліковано більш як рік тому
17:23 | 15.03.2016 / Новини /
Перегляди
6
/ Коментарі відсутні

15 березня – Всесвітній день захисту прав споживачів. Та чи знаємо ми, громадяни України, про свої права споживача? Чи звертаємось до відповідних органів влади, якщо ці права порушуються?

Про це пише Громадське.Волинь.

В.о. начальника Інспекції з питань захисту прав споживачів у Волинській області Володимиром Горішний зазначає, що найголовнішою помилкою волинського, і будь-якого споживача є відсутність товарного чеку, який засвідчує покупку. Хоч закон України “Про захист прав споживачів” і зобов’язує продавця видавати чек при покупці товару, часто у точках продажу чек видають тільки на вимогу споживачів:

«При покупці товарів люди повинні вимагати документи, що підтверджують їх покупку. Товарний чек, якщо відсутній касовий апарат. Це для чого? Це для того, щоб в подальшому споживач міг себе захистити, якщо виникнуть будь-які ситуації».

Щоб написати заяву до Інспекції з питань захисту прав споживачів у Волинській області (м. Луцьк, вул.. Ковельська 8), споживач має знати в кого він придбав товар і за якою ціною.

Журналісти «Громадського.Волинь» опитали лучан, які права вони мають як споживачі. Більшість опитуваних знає, що неякісний товар можна повернути протягом 14 діб із дня покупки. Деякі лучани знають, куди треба звертатися для захисту своїх прав, однак більшість переконана, що конфлікт із продавцем товару можна вирішити на місці.




Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

23 Квітня, Вівторок