<

Волинським дорожника знову боргують зарплату

Цей запис опубліковано більш як рік тому
19:45 | 10.11.2015 / Новини /
Перегляди
2
/ Коментарі відсутні

Волинським дорожникам погасили борги із зарплати по липень включно. Але на підприємстві знову не виплачують зарплату працівникам. Тим часом очільник Волинської облдержадміністрації обурюється, що до нього з пропозиціями не приходить керівник підприємства.

Про це стало відомо під час оперативної наради у голови облдержадміністрації 9 листопада, – повідомляє ІА Волинські новини.

Нагадаємо, у вересні цього року волинські дорожники вдалися до страйку і перекриття доріг: працівникам автодорів не виплачували по декілька місяців зарплату, а рахунки були заблоковані. Згодом з’ясувалося, що заборгованість перед працівниками дорожніх служб частково погасили.

Згідно з інформацією облдержадміністрації, облавтодор – фактичний банкрут. Вихід з кризи на Волині вбачають у створенні комунальних підприємств, які б фінансувалися через обласний бюджет, а не залежали від державних замовлень та фінансування.

Так, після погашення боргів із зарплати, на підприємстві знову фінансові проблеми. Оскільки залишається заборгованість з серпня.

Натомість голова ОДА Володимир Гунчик обурюється, що облавтодор не приходить до нього з пропозиціями.

«Ми заслухали, прийняли адміністративне рішення, погасили борги по липень включно. За серпень-листопад знову набираються борги. Поки Верховна Рада прийме рішення – не буде автодору. Мене хвилює питання, що сам облавтодор мовчить. Ми його «за вуха» тягнемо, але за 2 місяці ні одної пропозиції від облавтодору голові ОДА не надійшло. Виникає питання, для чого нам це держпідприємство», – висловився він.

Додамо: 23 жовтня в стінах облдержадміністрації за участю очільника ОДА відбулися урочистості з нагоди Дня автомобіліста і дорожника. Вручаючи грамоти і подяки, питання боргів перед працівниками дорожньої галузі, тактично оминули.

«Є дуже багато проблем, але є і великий ентузіазм, бажання працювати, провести реформи. Можливо, для цього не вистачає фінансів. Я бачив протести робітників, яким не з їхньої вини виплачувалася не в повному розмірі заробітна плата. Я впевнений, що вони готові самовіддано і професійно виконувати свої обов’язки», – пафосно говорив натомість Володимир Гунчик.

На цих же урочистостях декілька тижнів тому був присутній і очільник облавтодору Олександр Зіньков, який і розповів журналістам проте, як реформуватиметься Волинський облавтодор.

Так, з його слів, нині проходить реформування дорожньої галузі в цілому, йде реорганізація Укравтодору. Зокрема, ліквідовується ПАТ ДАК «Автомобільні дороги України». Так, з 16 вересня діє наказ про ліквідацію компанії, і зараз цей процес триває. Однак місцеві автодори не ліквідовуються.

«Це – ліквідація компанії як юридичної особи, тобто апарату правління. Ми як дочірнє підприємство на сьогоднішній день залишаємося. Після ліквідації компанії як юридичної особи ми на якийсь момент вже не будемо дочірніми підприємствами компанії, а будемо державними підприємствами», – пояснював Олександр Зіньков.

Він додавав: дороги місцевого значення передають на фінансування місцевих бюджетів. Разом з цим на буде передано і підприємства, які обслуговують місцеві дороги, експлуатаційні потужності, матеріальні ресурси і виробничі бази будуть передані з облавтодору на місця.

«До нового року передача доріг і фінансування мала відбутися. У зв’язку з низкою причин процедура затягнулася, і на зиму цього робити не будуть. Я спілкувався з Міністром інфраструктури, він повідомив, що передавати дороги будуть після зими. Тоді відбудеться реорганізація, компанія ліквідується, дороги передадуться, частина потужностей облавтодору теж. Що стосується підприємств, які обслуговують ці дороги, то поки що обговорюється, які вони будуть – чи у комунальній власності, чи в приватній, є варіанти колективної власності», – зауважив очільник облавтодору.

Натомість голова ОДА Володимир Гунчик під час оперативної наради 9 листопада заявив, що на його думку на Волині має бути не більше п’яти філій автодору, які забезпечуватимуть утримання і відновлення доріг, у тому числі й в осінньо-зимовий період. Крім того, на його думку, така реорганізація має відбутися вже до кінця року. Але ці терміни суперечать словам Олександра Зінькова, який, своєю чергою, посилається на Міністра інфраструктури Андрія Пивоварського.

«Я буду зустрічатися з новим керівником «Укравтодору». Якщо до кінця року не проведемо реорганізацію структури, створивши сильні 5 філій, ми втратимо облавтодор», – вважає він.

Додамо, під час протестів голова ОДА взагалі радив дорожникам шукати правди у Міністерстві, а не в облдержадміністрації.

«Ці підрозділи є держпідприємствами і відповідальність несе Міністерство. Я дав відповідні доручення провести заходи, щоб впорядкувати роботу облавтодору. Але мені вже починає трохи набридати керувати державними підприємствами та структурами. Я хотів би, щоб профспілкові лідери зверталися за прямим призначенням», – пояснював він у вересні.

На сьогодні ж, з його слів, облавтодор не має потужностей, щоб братися за великі проекти, такі, як, наприклад, дорога Луцьк-Львів. Адже в сьогоднішній ситуації облавтодор заробляє 12 мільйонів гривень, а витрачає 14 мільйонів на зарплату.

Натомість, взимку за розчищення доріг приватні дорожні компанії не беруться. Тож в перспективі реорганізовані автодори таки можуть бути передані в комунальну власність.




Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

18 Квітня, Четвер
17 Квітня, Середа