<

Волинські підприємства випробують нову систему адміністрування ПДВ

Цей запис опубліковано більш як рік тому
11:59 | 10.03.2015 / Новини / /
Перегляди
0
/ Коментарі відсутні

Волинські підприємства та підприємці – платники ПДВ з початку року виписують податкові накладні винятково в електронному вигляді. Це один з перших етапів переходу до стандартів електронного адміністрування податку на додану вартість.

Як відомо, вимога щодо подання податкових накладних лише в електронному вигляді міститься у  Законі України  від 28 грудня 2014 року №71-VІІІ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи».

Відтак, «паперові носії» у звітуванні платників ПДВ перед органами ДФС –  в минулому.

А з 1 липня 2015 року система електронного адміністрування ПДВ, що запрацює на повну потужність, суттєво прискорить  бюджетне відшкодування представникам бізнесу, – запевняють в ГУ ДФС у Волинській області.

Разом з тим, поряд зі спрощенням податкової звітності, електронне адміністрування ПДВ своїм наслідком матиме ще й зменшення кількості перевірок.

Фахівці органів ДФС також прогнозують, що завдяки електронному адмініструванню ПДВ, протидія  незаконному  відшкодування податку на додану вартість з бюджету буде більш ефективною.

Нагадаємо, що порядок електронного адміністрування податку на додану вартість затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 16.10.2014 №569 «Про деякі питання електронного адміністрування податку на додану вартість».




Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

25 Квітня, Четвер
24 Квітня, Середа