<

Волиньоблавтодор не виграв жодного тендеру на ремонт волинських доріг

Цей запис опубліковано більш як рік тому
18:49 | 9.07.2020 / Новини / /
Перегляди
23
/ коментарі 2

Попри те, що у 2020 році Волинський облавтодор неодноразово брав участь у тендерах на ремонт те утримання місцевих доріг, всі пропозиції були відхиленні.

Депутати та члени постійної комісії обласної ради з питань промисловості, транспорту, зв’язку, ПЕК, архітектури, будівництва та ЖКГ на своєму засіданні розглянули колективне звернення працівників дочірнього підприємства «Волинський облавтодор» ВАТ «Державна акціонерна компанія Автомобільні дороги України». Дорожники звинувачують керівництво новоствореного державного підприємства “Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області” в упередженому ставленні, – інформують на сайті Волинської облради.

Директор ДП «Волинський облавтодор» Руслан Мандзюк розповів, що у поточному році вони неодноразово брали участь у тендерах на закупівлю послуг з поточного дрібного ремонту та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, замовником яких нині виступає ДП “Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області”, втім їхні тендерні пропозиції були безпідставно відхилені, хоча відповідали усім вимогам тендерної документації. 

Своєю чергою директор ДП “Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області” Ігор Свиридов розповів, що ними з початку квітня уже проведено  52 тендери.

“ДП «Волинський облавтодор» взяло участь лише у шести із них. Наше рішення  по двох закупівлях облавтодором було оскаржене до Антимонопольного комітету України і лише завдяки цьому їм вдалось виграти два тендери. Згідно Закону України “Про публічні закупівлі”, те підприємство, яке має податкову заборгованість – не може брати участі у тендері взагалі. Тому члени тендерного комітету були проти того, щоб ваше підприємство брало участь у тендері, адже у вас станом на сьогодні є майже 15 мільйонів заборгованості по податках та 23 мільйони боргу із постачання матеріалів”, – наголосив він.

Ігор Свиридов також зауважив, що такі державні підприємства, як облавтодор залишились лише в 10-ти областях України, серед яких і Волинська, а в інших регіонах держави ці функції перейняли приватні структури.

“Кожен учасник закупівель може поставити запитання чи висловити своє незадоволення чимось на офіційному майданчику Прозоро , на це дається місяць. Від облавтодору до нас за увесь цей час не було жодного запитання по жодному тендеру “, – додав Свиридов.

Своє бачення ситуації, що склалась озвучив і директор департаменту інфраструктури облдержадміністрації Віктор Довгополюк.  

“Згідно нинішнього законодавства, крім державних підприємств до експлуатації доріг допускаються і підприємства приватної власності. Нікому не секрет, що приватники дещо спритніші, вони вміють знайти вихід із ситуації, адже державне підприємство як працювало в спокійному режимі так і працює. То треба або розвиватися і рухатись вперед, або йти назад. Ну і треба вміти грати, адже тендерна процедура є прозорою для всіх учасників. Монополізму на цьому ринку більше немає”, – зауважив він.

Руслан Мандзюк все ж наполягав на тому, що перевагу мають віддавати саме їхньому підприємству,  адже воно має розгалужену структуру,  хорошу матеріальну базу та велику кількість фахових працівників.

“Наше підприємство налічує 10 філій, структурні підрозділи яких розміщені в усіх районах області, чисельність працюючих на сьогодні складає 571 чоловік. Підприємство забезпечене усією необхідною дорожньо-будівельною технікою, виробничими базами, має 2 асфальтобетонних заводи. Без необхідних обсягів робіт ми будемо змушені звільнити близько 200-сот своїх працівників, а це призведе до соціальної напруги в колективах”, -зауважив він. 

Голова профільної комісії Юрій Цейко закликав  з повагою ставитися до цього підприємства, мовляв у попередні роки дороги місцевого значення обслуговувати було нікому.

“Фінансування таких робіт тоді було вкрай обмеженим. Однак сьогодні, коли виділяються кошти на обслуговування доріг, одразу з’явилося безліч бажаючих. Їм треба подякувати, що вони виконували ці роботи, хоча звісно до їх якості у нас є чимало запитань”, – сказав він. 

В результаті дискусії озвучену інформацію депутати взяли до відома.

Також, із запитанням, чому Волинський облавтодор не ремонтує місцеві дороги звернулись журналісти телеканалу “Аверс” під час під час інспекції гарантом автошляху М19. Володимир Зеленський скерував це питання до губернатора Волині. Натомість Юрій Погуляйко так і не дав відповіді, назвавши телерадіокомпанію «Аверс» провокаційним каналом.

Читайте також:

Помічена у скандалі фірма з донецькими коренями зібралась ремонтувати волинські дороги




коментарів: 2
  1. Той добре що не виграли ті бракороби можливо якась нормальна фірма зробить якісний асфальт.

  2. Працював я в автодорі свого часу. Техніки нуль кадрів нуль, начальство краде безбожно. Зате вони мають розгалужену систему. Чесно до стіни їх треба поставити,тільки шкода що не можна!!!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

29 Березня, П’ятниця
28 Березня, Четвер