<

ЗДО №2 «Казка» у Володимирі перевірили на якість освітнього процесу

Цей запис опубліковано більш як рік тому
13:43 | 23.11.2021 / Володимир / , /
Перегляди
1236
/ Коментарі відсутні

11-го листопада у закладі дошкільної освіти №2 «Казка» у Володимирі відбувся основний етап дослідження щодо оцінки якості освітнього процесу за методикою ECERS-3, яке провела регіональна експертка Ольга Кучерук.

З 1-го листопада по 15-те грудня вперше в Україні відбувається основний етап дослідження щодо оцінювання якості освітнього процесу за міжнародною методикою ECERS-3, яке проводять 8 провідних і 50 регіональних експертів у 200 закладах дошкільної освіти України, повідомляють на сайті міста.

Експертка з оцінювання спостерігала протягом 3 годин за групою та взаємодією дітей від 4 до 5 років під час звичайного дня в дитячому садку.

Вона оцінила все середовище, а саме з чим та з ким взаємодіє дитина: організацію кімнат, розташування умеблювання та іграшок, взаємодію між дітьми, дітей з вихователями, вихователів з батьками, а також тривалість та ротацію занять, організацію різних видів діяльності.

Результати дослідження – підстава для формування освітньої політики, спрямованої на підвищення якості дошкільної освіти, зокрема:

  • оновлення змісту дошкільної освіти;
  • оновлення методичних рекомендацій щодо організації освітнього процесу;
  • підвищення кваліфікації педагогічних працівників;
  • приєднання до світової професійної спільноти у сфері дошкільної освіти.

Як зазначають, ініціатором дослідження є Міністерство освіти і науки України, основним виконавцем – Державна установа «Український інститут розвитку освіти» у партнерстві з Командою підтримки реформ (Reform Support Team – RST) МОН та Всеукраїнським фондом «Крок за кроком». Дослідження також підтримується Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) в Україні.

Через практичний зміст та формат ECERS був задіяний у дослідженнях якості освіти в різних країнах: у США, Великій Британії, Італії, Швеції, Німеччині, Португалії, Іспанії, Ісландії, Норвегії, Південній Кореї, Фінляндії.

Основною метою дослідження є оцінка якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти з використанням методики ECERS-3.




Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

24 Квітня, Середа