<

З початку року ЦНАП у Володимирі-Волинському «заробив» майже три мільйони

Цей запис опубліковано більш як рік тому
18:59 | 19.10.2018 / Володимир /
Перегляди
0
/ Коментарі відсутні

18 жовтня 2018 року, відбулося чергове засідання виконавчого комітету міської ради, основним доповідачем на якому була директор центру надання адміністративних послуг Алла Троць. В ЦНАП суб’єкти звернення мають можливість отримати 130 адміністративних послуг. Зазначені адміністративні послуги  регламентуються стандартами, які розроблено відповідно до чинного законодавства.

За 9 місяців 2018 року до Центру надійшло 20 934 звернень громадян з питань отримання адміністративних послуг, а за відповідний період 2017 року надійшло 6 750 звернень. Серед причин збільшення обсягів звернень громадян, які надаються через ЦНАП слід зазначити, що з січня 2018 року розпочато надання послуг з   оформлення та видачі паспортних документів, а лише таких звернень надійшло  3 942, – йдеться на сайті міської ради.

Залишаються популярними та запитуваними послуги з реєстрації місця проживання та зняття з реєстрації місця проживання, таких звернень за 9 місяців надійшло 5334 (за відповідний період 2017 р – 2 491). Враховуючи прикордонне розміщення нашого міста,  з липня 2018  року збільшилась кількість звернень з питань отримання  довідок  про місце реєстрації  проживання у місті Володимирі – Волинському для оформлення документів малого прикордонного руху у 2018 надійшло уже – 624 звернень, за відповідний період 2017 року лише  49.

За січень – вересень 2018 року від сплати адміністративного збору за платні адміністративні послуги, які надаються через ЦНАП, до міського бюджету надійшло 2 938,6 тис. грн.

В ЦНАПі проводиться постійний моніторинг щодо якості надання послуг.  За результатами щоденно проводиться вивчення негативних відгуків, які дозволяють  виявити  проблемні питання щодо організації роботи ЦНАПу та надання адміністративних послуг. Основною проблемою та зауваженням у сфері надання адміністративних послуг стосуються наявності черг. У подальшій роботі  пріоритетом для ЦНАПу є організація надання доступних та зручних для населення адміністративних послуг шляхом втілення проектів щодо запровадження надання  послуг за допомогою «Мобільного адміністратора» для різних верств населення з виїздом адміністратора до місця проживання осіб з особливими потребами.

Разом з тим членами виконавчого комітету зазначено, що необхідно збільшувати штатну чисельність працівників ЦНАП і відповідну пропозицію винести на розгляд міської ради. Одночасно міський голова Петро Саганюк зауважив про те, що треба посилити контроль за термінами надання відповідей на звернення громадян.

На засіданні виконкому також було прийнято нові тарифи на вивезення рідких побутових відходів КП “Полігон”, тепер вони складають: для населення – 36,8471 грн./м3  (з ПДВ ), для бюджетних установ – 38,3667 грн./м3  (з ПДВ ), для інших споживачів –  39,8863 грн./м3  (з ПДВ ).

Також було затверджено склад містобудівної ради при управлінні містобудування та архітектури, встановлено режим окремим закладам торгівлі, надано матеріальну допомогу на поховання, одноразову допомогу на лікування та призначено виплати громадянам, постраждалим від голодомору 1932-1933 років. Ряд рішень члени виконкому прийняли щодо захисту законних прав та інтересів дітей.




Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

25 Квітня, Четвер