<

Учаснику бойових дій відмовили в продажі пільгового квитка на Володимир-Волинській автостанції

Цей запис опубліковано більш як рік тому
13:13 | 28.08.2016 / Володимир /
Перегляди
17
/ коментарів 8

Учасник бойових дій не зміг придбати квиток, так як, зі слів касира пільгові квитки закінчилися, а звичиайні ще є.

“Зі мною знову трапився курйоз, тільки вже не в Києві, а на автостанції нашого рідного Володимира. Мені потрібно бути в понеділок в Києві, а тому я вирішив придбати квиток на автобус заздалегідь, так як вже були випадки, що в неділю придбати квиток було неможливо через, як мені сказали, відсутність місць. Тому я сьогодні, в суботу, вирушив на автостанцію за квитком. І мабуть завдяки моїй параної, я все таки зумів їх підловити. До цього, я купував квитки, завжди спочатку показуючи своє посвідчення УБД (Учасник Бойових Дій), а цього разу, я вирішив його показати вже в кінці…

Підійшов до віконечка і запитав про квиточок на завтра 28.08.16 на 22.50, касир чемно відповіла що з мене 200 з чимось там гривень, і тоді я кажу що я по посвідченю. Вираз обличчя миттєво змінився і мені було повідомлено що пільгові квитки закінчились. Я перепитав, як таке можливо, адже немає такого положення як “кількість пільгових квитків”! Вона мені сказала, що якщо в мене є якісь запитання, то щоб я йшов до диспетчера. Я чемно подякував і вирушив у вказаному напрямку. В диспетчера я також запитав, як таке можливо, що при наявності вільних місць, мені каса відмовилась продавати пільговий квиток? Диспетчер щось мені пробувала “втерти” про резервний автобус, що на рейсовий вже квитки продані, про те що резерв квитків для пільговиків вичерпаний, мені навіть запропонували їхати іншими рейсами і так далі…

Я чемно все вислухав і попросив зустрічі з начальником автостанції, але мені диспетчер повідомила, що в нього вихідний, тоді я повідомив, що згідно закону, вони не мають права відмовити мені в продажі пільгового квитка при наявності вільних місць і в них є два варіанти вирішення даної ситуації, або ми домовляємось і я їду на Київ в неділю ввечері, або я викликаю наряд поліції і ними буде складений протокол про відмову у продажі мені пільгового квитка. Диспетчер трошки розгубилася, але попросила мене зачекати, доки вона зв’яжеться з начальником. Я вийшов на вулицю на перекур і коли повернувся, диспетчер сказала, що я можу підійти у кассу та придбати свій квиточок.

Я підійшов до каси і сказав про це касиру, ті очі розміром по пять копійок, мені не повірили і вибігли перепитати особисто. Коли касир повернулася, мені нарешті продали квиток з таким видом, буцімто я останню канхфету в її дитини забрав.”, – написав у фейсбуці Віктор Вільчинський




коментарів: 8
  1. Хлопці, може ви би когось покарали по закону військового часу?
    Чи принесли в воєнкомат – забирайте, він так хоче в армію, що аж соромиться про то сказати.

  2. Сьогодні подібна ситуація була на Нововолинській автостанції. Касир (Михалевич Ольга Андріївна), в грубій формі нахамивши продавала квиток для учасника бойових дій. Потрібно щось з автостанціями робити, скільки вони будуть ображати пільговиків.

  3. Грубість-це вина касирів і диспетчерів,а ось свавілля не варто покладати на них,занадто малі “сошки”!Вони просто виконують чийсь наказ.

  4. У цій ситуації лише одна проблема – держава, яка надала пільги на безкоштовний проїзд, ці пільги не компенсує перевізникам ні на внутрішньообласні ні на міжобласні маршрути. А заручниками в цій ситуації лишились перевізники і пільговики.

    • але ж автостанції свій станційний збір беруть, втрат вони не несуть, чому вони так ставляться до учасників АТО

  5. Пільга є, Закон є, грошей в державному бюджеті під цю пільгу немає, ось і вся проблема. Автостанція бере свій збір, а перевізнику – дзуськи. Перевізник несе втрати.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

18 Квітня, Четвер