<

Центр обслуговування клієнтів «Волиньгазу» відкрили у Володимирі-Волинському

Цей запис опубліковано більш як рік тому
15:53 | 15.11.2019 / Володимир / /
Перегляди
75
/ Коментарі відсутні


15-го листопада у Володимирі-Волинському відкрили Центр обслуговування клієнтів АТ “Волиньгаз”. Він працюватиме для близько 25-ти тисяч споживачів міста та прилеглих районів.

На урочисте відкриття завітали Ярослав Матвійчук, перший заступник міського голови, Алла Мельник, в.о. голови райради, Сергій Романюк, в.о. голови райдержадміністрації, Андрій Козачук, завідувач сектору НКРЕКП у Волинській області, представники ЗМІ та духовенства.

Відвідувачів нового офісу – фізичних і юридичних осіб консультуватиме 5-ро комунікабельних менеджерів. В одному місці клієнти оперативно отримуватимуть весь спектр послуг, що стосуються газопостачання.

У разі потреби менеджер ресепшн надаватиме клієнтам консультації з нескладних питань: допоможе зареєструвати особистий кабінет і проінструктує щодо дистанційних способів передачі показань газового лічильника.

“На ринку комунальних послуг АТ “Волиньгаз” – сервісна компанія №1. Завдяки новому підходу до надання послуг, який побудований на принципах відкритості, інклюзивності та якості, новим центрам обслуговування вдалося вийти за рамки своїх класичних функцій,  – розповів Мирослав Коротя, голова правління АТ “Волиньгаз”.

Новим сервісом охоплено майже 100 тисяч населення або 55 % газифікованих домогосподарств Волині. Ми вдосконалюємо клієнтський сервіс і дбаємо про основне – безперебійне та безаварійне газопостачання для всіх волинян”.

Крім консультацій з розрахунками є можливість вирішити питання технічного характеру – це видача технічних умов на підключення до систем газопостачання, узгодження проектної документації, замовлення послуг з технічного обслуговування або ремонту газового обладнання, тощо.

За словами Мирослава Короті, поступово на всій Волині будуть сучасні центри обслуговування клієнтів – споживачів газу.

“До кінця цього року планується відкриття у Горохові та Ківерцях”, – повідомив він.

Для зручності споживачів розташування ЦОКу не змінювали, а лише модернізували вже існуюче приміщення за новими стандартами. Особливу увагу приділено зручному зонуванню, щоб клієнт міг легко орієнтуватися всередині офісу.

Все обладнано так, щоб відвідувачам було приємно і максимально комфортно себе почувати – стильний інтер’єр, просторий і світлий зал очікування, зручні дивани, безкоштовний Wi-Fi і кулер з водою.

“Наші клієнти вже навчились користуватись сучасними онлайн-сервісами, не витрачаючи часу на вирішення газових питань, – зазначив Юрій Петрук, начальник управління клієнтського сервісу АТ “Волиньгаз”

Особистий кабінет на сайті 104.ua, мобільні додатки 104 Mobile та 104 Mobile Light або чат-бот у Viber”.

У мережі Центрів обслуговування “Волиньгазу”, які працюють у форматі “відкритого простору” новостворений став четвертим.

Центр обслуговування клієнтів працюватиме з понеділка по п’ятницю з 8:00 до 17:00, без перерви на обід. Адреса центру: місто Володимир-Волинський, вулиця Сагайдачного, 85.




Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

29 Березня, П’ятниця
28 Березня, Четвер