<

Старі газові лічильники міняти власним коштом доведеться, – констатував очільник Володимир-Волинської філії ПАТ “Волиньгаз”

Цей запис опубліковано більш як рік тому
15:29 | 5.02.2016 / Володимир /
Перегляди
116
/ коментарів 14

Олег Бомазюк – керівник філії ПАТ “Волиньгаз” у Володимирі-Волинському дав пояснення на ситуацію, яка виникла у селі Шистів. “Повірку лічильників марки РЛ, згідно норм, мають проходити повірку через 5-ть та 8-м років. Їх перевіряє ДП “Волиньстандартметрологія. На результати підприємства ми ніякого впливу не маємо. Ті пристрої, що визнані не відповідними, необхідно замінювати. Ця процедура, згідно законодавства, відбувається за кошт споживачів”, – пояснив пан Бомазюк.

Як раніше повідомляв “БУГ”, у селі Шистів Володимир-Волинського району, працівники місцевої газової служби майже у половині обійсть села зняли на повірку газові лічильники. Через певний час людям повернули облікові пристрої, однак з актом про їхню несправність. Відтак, селян зобов’язали за власний кошт протягом 2-х місяців замінити пристрої на нові лічильники.

Обурення селян підштовхнуло журналістів видання поспілкуватися із очільником місцевої філії ПАТ “Волиньгаз” Олегом Бомазюком. “В районі працює три виїзні бригади слюсарів, які об’їжджають населені пункти та там, де господарів відчиняють знімають лічильники на повірку. Проте, часто господарів не буває вдома і тому за день в одному селі можуть зняти лише 2-3 пристрої обліку і переїхати в інше місце. Відповідно, говорити про якийсь чіткий графік роботи бригад в районі я не можу. Просто не хочу заганяти себе і людей в рамки, яких можу не дотриматися”, – сказав начальник філії.

Відповідно, усі користувачі газу у Володимир-Волинському районі, у яких не проводилася повірка лічильників близько 8-10-ти років мають бути готові до візиту газовиків. А ще тримати напоготові зайві 1200-ті гривень на новий пристрій обліку. На жаль, як повідомив пан Бомазюк, на приватному підприємстві “Волиньгаз” не передбачено жодних пільг чи розстрочок для тих верств населення, які опинилися у важких життєвих умовах. Чи ти пенсіонер, чи ти багатодітний – структурі байдуже. Мусиш “дістати” кошти та купити нове обладнання. Ні – плати за показниками минулого року. А чи вигідно це людям – знову ж таки нікого не цікавить.

“Цю проблему на районному чи міському рівні не вирішити. Необхідно, аби такі зміни затвердили у центральній структурі. Наразі безкоштовно ми встановлюємо лічильники лише тим користувачам, які ніколи не мали облікових пристроїв. Це єдина  державна програма, яка дає можливість отримати безкоштовні установки. Всі інші заміни проводяться за кошт споживачів”, – констатував Олег Петрович.

За місяць Володимир-Волинською філією ПАТ “Волиньгаз” на повірку направляється близько 400-450-ти лічильників. Частина з них – ремонту підлягає, каже керівник структури. Одначе, мешканцям Шистова не пощастило – у жодній господі пристрої ремонту не підлягали. Усім сказали купувати нові.

Інтернет-видання “БУГ” слідкуватиме за подальшим перебігом повірок газових лічильників у Володимир-Волинському районі. Шановні читачі! Повідомляйте нам про перебіг подій у Ваших населених пунктах.




коментарів: 14
  1. от не хоче Вам народгроші давати-переб”єтеся, скотиняки! Ходять на роботу і як тупаки виконують корупційні накази, фу бля

  2. чому такі дорогі лічильники?законом дозволено встановлювати роторні лічильники тобто які і були їх іпереварювати непотрібно і якщо брати на заводі оптом а так як багатьом потрібно міняти то ціна буде до 600 гривень вас заставляють встановлювати мебрані вони дорогі є 2 види лічильників роторні які вас зняли і мебрані які вас заставляють купувати ми незнаємо законів тому волиньгаз заставляє вас купувати лічильники які їм вигідно а ви некупуйте в Хмельницьку є завод наш Український що виготовляє роторні лічильники такі які зняли вони дозволені законом шукайте в інтернеті цій завод але ви перед тим як маєте замовляти лічильники маєте узгодити з начальником щоб він дозволив вам цій лічильник він буде недозволяти а може і дасть дозвіл я незнаю в Нововолиську недозволяв але люди добилися і їм дозволили їх встановити, тобто і гроші зєкономили і зварювальних робіт проводити непотрібно держава дозволяє тільки місцева мафія робить те що їм вигідно і дурить бідних людей.

  3. А от мені цікаво чому Катя не хоче закупити на заводі цих лічильників і продавати населенню?
    Я б теж купив. Тільки РЛ-ки погано рахують газ не на користь філії.
    От і заставляють міняти.

    Люди чомусь не іздять на жигулях все життя. Купують новіші авто, і це нікого не бентежить, і гроші в бідних знаходяться.
    А на рахунок мафії – я думаю треба шукати на верхах, а то і в області. Той хто їх знімає і ставить на зп 1400 в місяць. А начальство дає завдання, не будеш робити ніхто тебе не тримає. На твою посаду зараз знайдеться багато охочих. І так у всіх організаціях.

    Ось така лада мальта.

    • я собі купила і поставила і по оптовій ціні я заплатила 530гр а продавати я небуду кожен може собі замовити і добитися щоб поставити, хто стукає тому і відкривають так кажуть,а якщо робити, що нам говорять то можна і бідним ставити і золоті лічильники, це вже небідні якщо вони купують нові авто, бідні як ви сказали їздять на жигулях ,або на автобусах а якщо купують нові машини то можна купити і мебраний за 2000гр.

  4. гінайло\ дійсний не піп не добриій миколай\ :

    Закон України Про метрологію та метрологічну діяльність від 05.06.2014 № 1314-VII
    https://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1314-18

    Всі нормативні відомчі документи приводяться у відповідність до нового Закону, а укладені до цієї дати договори зі споживачами послуг (з жителями) діють виключно в рамках нового Закону. У ньому чітко описані «взаємини споживачів і постачальників послуг». Тепер ми їх « того цього … » , а не навпаки.

    Витяг із Закону , яка відноситься до жителів : Стаття 17. Повірка ЗАСОБІВ вимірювальної техніки , что перебувають в ЕКСПЛУАТАЦІЇ.

    Пункт 4. Періодична повірка, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) засобів вимірювальної техніки (результати вимірювань яких використовуються для здійснення розрахунків за спожиті для побутових потреб електричну і теплову енергію, газ і воду), що є власністю фізичних осіб, здійснюються ЗА РАХУНОК СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ, що надають послуги з електро-, тепло-, газо- і водопостачання.

    ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ за своєчасність проведення періодичної повірки, обслуговування та ремонту (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) засобів вимірювальної техніки (результати вимірювань яких використовуються для здійснення розрахунків за спожиті електричну і теплову енергію, газ і воду), що є власністю фізичних осіб, ПОКЛАДАЄТЬСЯ НА СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ, що надають послуги з електро-, тепло-, газо- і водопостачання.
    Періодична повірка ПРОВОДИТЬСЯ ЗА РАХУНОК ТАРИФІВ на електро-, тепло-, газо- і водопостачання.

    Порядок подання таких засобів на періодичну повірку, обслуговування та ремонт, а також порядок оплати за періодичну повірку, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) встановлюються Кабінетом Міністрів України.
    Порядок затверждено Постановою Кабінету Міністрів України від 8 липня 2015 р. № 474 https://zakon.rada.gov.ua/go/474-2015-%D0%BF

    Розділ X ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ
    1. Цей Закон набирає чинності з 1 січня 2016 року ….
    2. До приведення нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом вони діють в частині, що не суперечить цьому Закону.

  5. гінайло\ дійсний не піп не добриій миколай\ :

    Перекладаємо з юридичної на зрозумілу мову :

    1. СПОЖИВАЧ відповідає за збереження і цілісність лічильника.
    2. ВИКОНАВЕЦЬ відповідає, зобов’язаний:
    • своєчасність повірки ;
    • провести перевірку за свій рахунок;
    • письмово повідомити споживача про терміни проведення повірки .

    Тобто підприємства “Вода”, “Тепло”, “Газ” і “електроенергія” (будь-якої форми власності – КП, ПАТ, ТОВ або ЧФ) САМОСТІЙНО стежать за термінами проведення повірки, ПИСЬМОВО під розпис повідомляють жителів про майбутню повірці , і проводять перевірку ЗА РАХУНОК ПІДПРИЄМСТВА . Жителі повинні забути взагалі, зовсім , назавжди про “повірки лічильників”. Відтепер і навіки це обов’язок підприємства. Це реальна перемога в борьбе с корупцією!

  6. гінайло\ дійсний не піп не добриій миколай\ :

    Закон прийнятий влітку 2014 року, півтора року їм давали, щоб підготуватися і перейти на нормальні відносини з споживачами. Але система пручається. Яка система? Та ось ці самі малюсінькі гвинтики і є основа цієї системи. Боротьба з корупцією – це заміна прогнилих в душі людей на чесних і порядних.

  7. гінайло\ дійсний не піп не добриій миколай\ :

    Закон України Про метрологію та метрологічну діяльність від 05.06.2014 № 1314-VII
    https://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1314-18

    Всі нормативні відомчі документи приводяться у відповідність до нового Закону, а укладені до цієї дати договори зі споживачами послуг (з жителями) діють виключно в рамках нового Закону. У ньому чітко описані «взаємини споживачів і постачальників послуг». Тепер ми їх « того цього … » , а не навпаки.

    • а ви знаєте що у вас гуд? ви ж небачили як перевіряють вашого лічильника?хоча також по закону якщо ви захотіли ви маєте право бути присутнім на провірці хто докаже що ваш лічильник мотає невірно? мебраний лічильник при такому газі як у нас де більше домішків і повітря а ніж газу (насправді 40%тільки газу а далі домішки) через деякий час мебрана розтягується і він замість 1куба показує 1,2 тому і нас заставляють ставити мебрані і ще жодного мебраного лічильника неповернули мафії, вигідно що крім того що платимо не за газ а за повітря і домішки які є в газі, так ще і переплачуємо і за газ дякуючи мебраним лічильникам ну де неглянь скрізь дурять народ, раніше в чайнику вода закіпала за 10 хв а тепер за 25хв і що хтось скаже що це неправда?то якої якості у нас газ?невже з людей ніхто незвертає на це увагу.Так що дурять і на якості і на кількості газу.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

29 Березня, П’ятниця
28 Березня, Четвер