<

Що робити з розвитком туризму у Влодимирі-Волинському намагалися вирішити на оновленій Координаційній раді

Цей запис опубліковано більш як рік тому
16:32 | 30.01.2016 / Володимир /
Перегляди
1
/ коментарі 2

Що робити, аби Володимир-Волинський став більш привабливим для туристів цього разу намагалися з’ясувати члени Координаційної ради міста та представники громади. І знову – ідеї, плани, багато з яких – далекі від реальності. Зрозуміло одне – без активної участі бізнесу у розвитку, в першу чергу, інфраструктури міста – ні іноземці, ні українці з інших областей Володимир як туристичну Мекку не розглядатимуть. 

Лариса Кулікова – заступник міського голови Володимира-Волинського та Андрій Шоцький – начальник відділу культури та туризму ознайомили присутніх із виконаними завданнями у січні 2016-го року та запропонували діалог по планам на подальше в сфері розвитку туризму.

У місяці, що минає влада міста працювала над оновленням інформації щодо заходів, які відбуватимуться у 2016-му та загальними відомостями про Володимир-Волинський і його історію, туристичний потенціал.

Андрій Шоцький зауважив, що по результатам проведеного аналізу, основні верстви населення, які відвідують місто та цікавляться його історією – це групи учнів шкіл, студентів та паломники. “Однак, ми зацікавленні у приїзді і інших груп – іноземних туристів, працюючих верств населення з різних регіонів України. Саме вони можуть залишати певні кошти у Володимирі”, – зазначив начальник відділу.

Саме на цьому моменті найбільшу увагу сконцентрували і представники турфірм, і підприємці, і активісти, присутні на нараді. Менеджери туристичних агенцій зазначили, що для формування повноцінного турпродукту не вистачає демократичного місця проживання для гостей.

“Необхідний готель типу хостелу із демократичними цінами та належними умовами проживання. Турист не готовий під час поїздки платити великі гроші за дорогий ночліг. Окрім того, ми маємо проблему із кав’ярнями, де можна бюджетно та смачно поїсти, випити філіжанку кави. Необхідно, також привести до ладу історичні об’єкти та заборонити ремонтні роботи на архітектурних пам’ятках, які знищують їхній історичний вигляд”, – зауважила менеджер турагенства “Древній Ладомир” Ірина Ромащук.

На круглому столі, присвяченому цьому ж питанню, який відбувався раніше, ставилося питання більш ширшого інформування приїжджих про потенціал та історичні місця Володимира-Волинського. Від представників бізнесу прозвучала тоді ідея про встановлення електронного щита в районі автостанції із інформацією про те, куди у місті піти та що тут можна побачити.

Володимир-Волинський фонд підтримки підприємництва провів аналіз вартості таких конструкцій. Орієнтовна ціна – близько 4-х тисяч умовних одиниць. Навколо цієї ідеї розгорнулася значна дискусію щодо її економічної обгрунтованості та взагалі доцільності.

Присутні зійшлися на тому, що інформування про потенціал міста необхідний. Однак, в більш демократичній формі. “Цього року буде оголошено конкурс на розробку логотипа Володимира-Волинського та створення промо-ролика про Володимир”, – розповіла Лариса Кулікова.

Присутні погодилися, що історичні матеріали мають бути доступні на сайті міської ради як окремий розділ. Також зазначалася необхідність розповсюдження такої інформації у популярних соцмережах.

Учасники Координаційної ради, засідання якої відбуватимуться раз у квартал, погодилися до наступної зустрічі напрацювати певні матеріали та зробити початкові кроки до реалізації озвучених ідей.




коментарів: 2
  1. Так ведь был уже конструктивный круглый стол по этой теме. Зачем саганюковские шуты повторяют всё?)))

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

28 Березня, Четвер
27 Березня, Середа