<




«Дорослих важко перевчити, але їм необхідно показати переваги сучасного», – директорка центру профрозвитку педагогів Володимира

Цей запис опубліковано більш як рік тому
18:20 | 8.06.2021 / Володимир / /
Перегляди
888
/ Коментарі відсутні

Дати можливість кожному педагогу Володимира та цілої громади професійно зростати – основна ціль комунальної установи «Центр професійного розвитку педагогічних працівників», яка розпочала свою діяльність 1-го березня 2021-го року.

Відповідно до Закону України Про освіту, згідно з рішенням міської ради, установа, призначена для допомоги та підтримки педагогічних працівників Володимира, розпочала свою діяльність два місяці тому.

Як центр допомагає працівникам освіти отримувати нові знання та досвід журналісти БУГу довідалися в директорки установи Людмили Страхорчук.

— Яким чином Центр професійного розвитку педагогічних працівників повинен підвищити якість освіти міста та громади?

Педагогічному працівнику місто повинне дати можливість зростати, як професіоналу. Для цього, власне, ми й організували нашу діяльність, завданням якої є надання якісного ґрунту для професійного зростання наших вчителів.

— Чому саме зараз виникла в створенні центру?

Реформа НУШ передбачає вже в 2022-му році посилене та осучаснене навчання дітей за новими програмами, до яких педагоги вимушені бути готовими. Наш ценр допоможе вчителям підготуватися до використання нових методик роботи з дітьми.

Як казав великий педагог Костянтин Ушинський «Учитель живе до тих пір, поки він учиться, коли він перестає учитися, у ньому вмирає вчитель».

Я вважаю, що не діти не хочуть вчитися, це шкільний матеріал їм доносять нецікаво. Тому це необхідно виправляти.

— До вас може звернутися будь-який педагог Володимира за допомогою?

Не лише Володимира, а й цілої громади. Ми проводимо тренінги та майстер-класи для покращення педагогічних здібностей для працівників усіх шкіл Володимирської громади.

— Як відбуваються ваші консультування та заняття з вчителями?

У нас є індивідуальні та групові консультації, ми проводимо їх самі. Кожен з наших консультантів перед тим, як надавати інформацію вчителям, детально вивчає задану тему, презентує її нам, і тільки після погодження керівництвом, надає педагогам, які звернулися.

Є доволі багато інтернет-платформ, по яких навчаються як учні, так і вчителі. Ми розробляємо нашу програму розвитку ценру так, щоб кожному вчителю індивідуально підбирати потрібні матеріали для покращення кваліфікаціїї, аби він сам не розгубився в потоці різносторонньої інформації.

Ви, як педагогиня, які бачите спектри розвитку центру?

Коли я йшла на конкурс директора центру, я представила свій план стратегій його розвитку і заключався він у наступних аспектах:

  1. Командна робота – поодинці ми ніщо, а об’єднавши спільні сили, можемо звернути гори.
  2. Наш сайт – інформаційне поле, яке надасть вчителю всю необхідну для розвитку інформацію.
  3. Постійний розвиток педагога, індивідуальний план.
  4. Різнобічний центр, який надасть і педагогічну, й емоційну підтримку вчителю.

— Яке ваше ставлення до вчителів-консерваторів, які не хочуть відмовитися від застарілих методів роботи з дітьми?

Робота вчителя – це взагалі консервативна професія. Коли ти напрацював досвід – від нього важко відмовитись, оскільки у свій час він дав високі результати. Проте часи міняються й методика педагогічної діяльності потребує глобальних змін. Дорослих важко перевчити, але їм всеодно варто показувати переваги нового, чим ми активно й займаємося. Адже пристосовуватись до новітніх технологій необхідно для розвитку педагога в своїх діяльності.

— З якою критикою ви стикалися після заснування центру?

Говорять, що створили безсенсову установу, на яку витрачають великі гроші. Проте ми не працюємо самі для себе – ми співпрацюємо з вчителями. У нас вже є розроблений план подальших перезентацій своєї діяльності. Наразі один наш консультат завідує 10-ма начальними предметами. Це важко, тому в подальшому плануємо залучати більше спеціалістів.

Наша робота не повинна бути нав’язана, ми надаємо допомогу тим, хто до нас звертається.

Людмила Страхорчук розповіла, що Центр професійного розвитку педагогічних працівників вже презентував свою діяльність поміж багатьох педагогів громади. Тепер вони чекають звернень до них й закликають вчителів та соціальних педагогів до активності. Адже світ потребує постіних змін та вдосконалення, а їхня установа організована для забезпечення цього розвитку серед тих, хто веде дітлахів дорогою знань.

За 100 днів діяльності комунальної установи організовано зустрічі з педагогічними працівниками, створено та систематично наповнюється інформацією веб-сайт центру, налагоджена співпраця з 26 професійними спільнотами педагогічних працівників закладів освіти громади, оганізовано та проведено для педагогічних працівників 18 заходів, розроблено 9 програм підвищення кваліфікації за видом освітньої діяльності.

96 педагогів закладів освіти громади пройшли навчання за програмами підвищення кваліфікації. Розроблено стратегію розвитку комунальної установи на 2021-2024 роки та інше.


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

4 Грудня, Неділя
Погода у Нововолинську та Володимирі