Вчені знайшли докази космічного походження життя на Землі

01:34 | 15.06.2020 / Новини / , , /
/ коментарі 2

Японські дослідники знайшли новий доказ того, що життя на нашу планету було занесене із космосу. Схожі процеси відбувалися і на Марсі. У статті, опублікованій у журналі Scientific Reports, доводиться, що вирішальне значення для появи основних молекул для життя мало падіння астероїдів в океан.

Про це пише науковий портал In-Space, – пише 5-й канал.

Учені в лабораторній ударній установці моделювали реакції, що виникають при падінні метеорита в океан. Їхньою метою було зрозуміти взаємодію між вуглекислим газом, азотом, водою і залізом. У результаті було зафіксовано утворення амінокислот, таких як гліцин і аланін, які є безпосередніми складовими білків і каталізують багато біологічних реакцій.

“Існує два пояснення походження будівельних блоків життя: позаземна доставка, наприклад, через метеорити; і ендогенне утворення. Присутність амінокислот та інших біомолекул у метеоритах вказує на перше”, – пишуть автори дослідження.

Команда використовувала вуглекислий газ і азот, тому що ці гази розглядаються як два основні компоненти в атмосфері молодої Землі в період понад 4 мільярди років тому.

Гіпотеза про те, що вода була всюди на Марсі, також відкриває цікаві можливості для досліджень. Вуглекислий газ і азот, ймовірно, були основними складовими марсіанської атмосфери, коли існував океан. Тому спровоковане ударом утворення амінокислот також забезпечує можливе джерело життєвих компонентів на давній Червоній планеті.

Нагадаємо, раніше американські вчені виявили, що важливу роль у розвитку життя на Землі відіграли космічні промені.

коментарів: 2
  1. Ну, так змоделюйте, штучно, виникнення нового життя на Землі – тепер і вже. Є ж все: кисень, вода, залізо, азот… :)))

2. Як зародилося життя на планеті – написано в Біблії, прочитайте її і всі ваші запитання відпадуть.