<

«Укрзалізниця» пропонує проїхатись за 15 тисяч гривень

Цей запис опубліковано більш як рік тому
22:32 | 7.01.2017 / Новини / /
Перегляди
1
/ Коментарі відсутні

Український волонтер, журналіст Олександр Рудоманов у своєму блозі на Лівому березі поділився своїми враженнями від поїздки з Києва до Львова у новому вагоні-салоні від «Укрзалізниці».

Про це інформує Інформаційний Акцент.

Коментуючи вартість проїзду Рудоманов зауважив, що окрім зазначеної на офіційному сайті ціни за 11 місць СВ з урахуванням коефіцієнтів гнучкого регулювання (ціна залежить від дати і дня тижня) та вартості зворотного повернення цього вагону, також доведеться додатково сплатити: комісійний збір сервісного центру (500 гривень), вартість користування комплектами постільної білизни (210 гривень) і найголовніше – вартість оренди самого вагона, яка розраховується погодинно.

«Час оренди розраховується як тривалість проїзду +2 години: одна година на подачу вагона, друга – на висадку. У нашому випадку вартість оренди складала 800 гривень за годину. А от інші вагони Південно-Західної філії виявилися дорожчими десь у півтора рази. У підсумку поїздка з Києва до Львова обійшлася близько 15 тисяч гривень», – розповів волонтер.

Так, він зауважив, що VIP-вагон варто замовляти заздалегідь, однак інформацію про вартість проїзду за потрібним вам маршрутом вам ніхто одразу не скаже.

Більше того, термін обробки вашої заявки не регламентується та може виявитися так, що УЗ не матиме технічної можливості включити його до складу потрібного поїзда за обраним вами маршрутом, або ж обраний вами вагон може бути зайнятий на потрібну дату, або ж просто бути на ремонті.

«Однак, вагон-салон можна замовити у складі будь-якого регулярного поїзда. Також є можливість перепричіпки з одного поїзда на інший, але за умови, якщо поїзд стоїть на станції більше 15 хвилин. Найпопулярнішими зараз є маршрути в західному напрямку до Ужгорода та Івано-Франківська», – підкреслив журналіст.

Також він зазначив, що вагон, в якому він їхав, виготовлено 1985 року на заводі «Аммендорф» у Німеччині, але у грудні 2013 року він пройшов капітально-відновлювальний ремонт у Дніпрі на заводі «Дніпровагонрембуд», під час якого повністю було замінено внутрішнє обладнання та елементи кузова.




Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

23 Квітня, Вівторок