<

Українські пивовари об’єднують зусилля у боротьбі проти продажу пива неповнолітнім

Цей запис опубліковано більш як рік тому
16:27 | 24.09.2015 / Новини / /
Перегляди
0
/ Коментарі відсутні

Компанії пивоварної галузі – «САН ІнБев Україна», Carlsberg Ukraine та Efes Ukraine – за підтримки галузевої асоціації «Укрпиво» ​​підписали Меморандум «Про наміри розвивати партнерство та вживати заходів із профілактики продажу пива неповнолітнім». Текст Меморандуму передбачає правила для всіх учасників торгового ланцюжка: пивоварів та продавців у торгових точках. Ініціативу також підтримали представники міжнародних та національних роздрібних торгових мереж – «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» і VARUS.

Меморандум було підписано напередодні «Всесвітнього дня відповідального споживання пива», метою якого є розвиток культури відповідального продажу та споживання пива. Вперше в історії найбільші світові пивоварні компанії об’єднали свої зусилля для проведення спільної соціальної ініціативи. Заходи заплановані у 62 країнах. Включно із Україною, яка є одним з фокусних європейських ринків.

Статистика Всесвітньої Організації Охорони Здоров’я свідчить, що питання вживання алкоголю підлітками актуальне у багатьох країнах. Медики всього світу серйозно стурбовані такою ситуацією, оскільки вживання алкоголю може значно вплинути на життя та здоров’я неповнолітніх. На думку експертів, встановлення мінімального віку для придбання та споживання алкоголю є ефективним способом зменшення масштабів можливої шкоди для здоров’я неповнолітніх (https://www.who.int/mediacentre/factsheets/fs345/ru/). В Україні законодавчо визначені правила, що забороняють продаж пива та інших алкогольних напоїв особам до 18 років.

В Україні, за даними міжнародного проекту Фонду UNICEF «Здоров’я та поведінкові орієнтації молоді» («Health Behaviour in School-aged Children», www.unicef.org/ukraine/ukr/Analitical_report_HBSC_2015_Internet.pdf), вживання алкоголю залишається доволі поширеною проблемою серед учнів загальноосвітніх шкіл. Так, 44,8% учнів, принаймні, один раз у житті вживали алкогольні напої (від 13,7% серед 10-річних учнів і до 76,2% серед 17-річних).

Автори дослідження відзначають, що важливо не лише встановлювати нормативно-правові вікові обмеження на продаж спиртного, але й вкрай необхідно дотримуватися цих обмежень. На жаль, різні країни відрізняються за ступенем дотримання цих положень.

Представники найбільших пивоварних компаній світу переконані, що вирішення цієї проблеми можливе за умови ефективної співпраці трьох зацікавлених сторін: виробників, продавців та усіх членів суспільства, які є споживачами.

Денис Хренов, в.о. генерального директора компанії «САН ІнБев Україна»: «В рамках нашого Меморандуму ми підготували перелік важливих правил для того, аби звести до мінімуму саму можливість продажу алкоголю неповнолітнім. 6 правил для виробників, 6 правил для продавців пива та 6 правил для дорослих покупців. Разом 18 взаємопов’язаних правил, сумлінне виконання яких дозволить нам усім досягти спільної мети та позитивних результатів».

18 правил визначають необхідні дії задля запобігання продажу алкоголю неповнолітнім зусиллями усіх зацікавлених сторін торгівлі. Планом співпраці  також передбачено випуск соціального відеоролика та поширення матеріалів проекту із нагадуванням, що продаж алкоголю особам до 18 років заборонений законом.

У період із 18 до 30 вересня 2015 року тисячі корпоративних волонтерів компаній «САН ІнБев Україна», Carlsberg Ukraine та Efes Ukraine розповсюдять матеріали соціальної акції по всій країні. Співробітники компаній планують відвідати близько 80 000 закладів торгівлі, щоби нагадати усім покупцям та персоналу торгових точок про те, що алкоголь можна продавати лише повнолітнім споживачам.

«Ми переконані, що профілактика продажу алкоголю неповнолітнім має стати нормою. Ми закликаємо усіх покупців ставитися із розумінням до прохання касирів пред’явити документи. І розраховуємо, що вони будуть готові допомогти продавцям, які виявляють турботу про здоров’я наших дітей», – зазначив Євген Шевченко, генеральний директор Carlsberg Ukraine.

За словами керівника відділу корпоративних комунікацій «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» Олесі Оленицької, пивовари можуть розраховувати на підтримку рітейлерів: «Я впевнена, що усі представники рітейлу мають поділити відповідальність за здоров’я молодого покоління в Україні та суворо дотримуватися вимог законодавства щодо продажу алкогольних напоїв неповнолітнім. Ми не могли не підтримати таку соціальну ініціативу, підтверджуючи тим самим наше реноме найвідповідальнішого каналу збуту».

Виробники пива визнають, що питання доступності алкоголю неповнолітнім все ще залишається відкритим. І наголошують, що для його вирішення потрібні зусилля не лише соціально відповідальних пивоварів, але й усіх членів суспільства. Пивовари переконані, що свідома громадянська позиція українців стане першим кроком на шляху до єдиної мети – формування культури відповідального споживання в Україні.




Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

29 Березня, П’ятниця