<

У нововолинському супермаркеті продають прострочену ковбасу “з майбутнього”

Цей запис опубліковано більш як рік тому
08:48 | 2.11.2016 / Новини / /
Перегляди
28
/ коментар 31

У нововолинському супермаркеті на простроченій ковбасі змінили упаковку і дату до коли потрібно її вжити. Та вийшла промашка так, як ковбаса куплена 1-го листопада, а вироблена 2-го.

“Без смс та реєстрації. Бізнес секрети від супермаркета “Рідний Край” (Нововолинськ): береш ковбасу ТМ Дмитрук, в якої кілька днів тому закінчився термін придатності, вакуумуєш, ліпиш нову дату виготовлення і париш відвідувачам. Все просто і високомаржинально! Єдине, на чому можна спалитись – наліпити нову дату виготовлення ЗАВТРАШНЮ 02.11.2016″, – написав у себе на сторінці покупець даного продукту




коментарів: 31
  1. Те ж саме в мене було з маслом. Масло з майбутнього, до дати виготовлення лишався всього тиждень

  2. Сиротюку бабло нада !!! Так було і буде !!! Відмажеться, це не Німеччина, там бм так вжарили, хату продав би.

  3. В неі термін – 20 діб в вакуумі( якщо не нарушена упаковка). Продавці не знайомі з сертифікатами продукціі. Ніякого контролю. Вона і так не протермінована до 3- го листопада. Жах!!!!

  4. і я купила ковбасу яка вже була просрочена але передатована(
    тореба щоб хтось трошки взявся за той край,а то обнагліли! Просрочену ковбасу постачалбник без лишніх запитань приймає назад,чому вони її тримають на прилавках і не віддають виробнику??? а тому що персонал далеко десь має ці всі товари при таких зарплатах і роблять тільки вигляд що стежать за термінами і цілісністю

  5. І ще хочуть в европу , клоуни. За таке в европі вже б срок получили. Все робиться в тій країні через одне місце.

  6. От тому і хочуть в Європу, щоб не травитись такими ковбасками. І якщо хтось надумає бавитись із термінами придатності (здоров’ям споживачів) – розпрощається з бізнесом. Бо там закон працює!

  7. Про “Рідний край” писати потрібно частіше. Вони просто “прагнуть” народноі слави. Про якість іхнього краму писала неодноразово у соцмережах. Потім ледь не з поклонами зустрічали у магазині. Дуже нарікали, що я ім репутацію псую. Хоча на мій погляд “Рідний (Наш) край” давно зіпсував собі репутацію сам. Якість продуктів нульова, персонал взагалі хамовитий і некомпетентний. В супермаркетах “Рідний край” можна з легкістю придбати: дорогий рис з жуками-рубаками, некалібровані курячі яйця за ціною вищоі категоріі, черстве “свіже” печиво, цукор ваговий зі сміттям, нарізку лососеву протерміновану, м’ясні охолоджено-заморожені продукти з виглядом ніби це м’со трупа, при чому не сьогоднішнього, обрізки ковбас і сирів з мохом чи пліснявою в лоточках, і завжди “вчорашніми” сардельками. Загалом вибір дуже широкий. І це “пєчально”.

  8. Адміністрація Рідного Краю приносить вибачення за технічну помилку на термоетикетці, яка була присутня на даному виробі. Просимо звернути Вашу увагу на те що:термін придатності цієї ковбаси 25діб, отже: 13.10.16-дата виготовлення, додаємо 25діб і виходить, що придатна вона до споживання до 7.11 16. Ми поважаємо Вас, перепрошуємо за незручності та дякуємо за розуміння! Адміністрація закладу!

  9. Одного разу купили у них курку гріль, дома відкрили- такий був сморід, що просто жах! Поіхали вернути ім назад) що саме дивно, що адміністратор, що дівчата на курах запевняли, що курочка свіженька! Тоді запропонували пригоститися такою курочкою за наш разунок у нас на очах!!! Лише тоді повернули кошти! Але спогад про цей “чарівний ” запах лишився і досі, уже більше року обходимо кури гріль стороною!! Кравченко, запроси Фреймут на інспекцію у цей магазин! Можливо перестануть людей травити

  10. Також уже наболіло….Неодноразова купували там погані продукти,то осоеледець смердючий,то скумбрія,або ще якась риба з запашком,останній раз після такої скумбрії пили активоване вугілля,більше купувати рибу там не будем.А на рахунок персоналу,то вроді всі досить привітні,крім одної касирші в магазині Альфа,чорнява жіночка яка ніколи не вітається,сидить з квадратним лицем і навіть коли кажеш дякую,мовчить,певно не навчили культури.

  11. Читаю коментарі та дивуюся в місті купа магазинів йдіть туди де добре. У Вас є право вибору.

    • накорми свою дитину такими продуктами, а потім спокійно йди в інший магазин де добре.

  12. Я писала коментар про той, що біля лікарні) там так само часто зіпсовані продукти

  13. МДА. Давайте надсилати у ЗМІ всі фото і випадки з такими товарами і магазинами. Хай нововолинці бачуть, які підприємці і як дбають про них!!!

    • У вас є вибір! Не ходіть туди, де Вас не влаштовує! Не все залежить від підприємця, а все залежить від команди, яка з ним працює! На сьогоднішній день люби працюваим не хочуть, а тільки займаються провокаціями, які по суті, нічого не міняють! Тому Ваша ідея безглузда, бо нічого реально не змінить. А підприємці про Вас дбають, як мінімум, це проявлятьсЯ в тому, що вони відкривають торгові точки, в тому районі, де Ви проживаєте, і Вам не доводиться іздити за хлібом, в інший кінець міста! А у Вас завжди є вибір, щоб ходити туди, де все влаштовує! Ну кінець кінцем, не купуйте той товар, який для Вас являється сумнівноі якості!

  14. Не виправдовую Рідний край, але не розумію іхніх дій. На сьогоднішній день всі постачальники міняють протерміновану продукцію! Чим більше береш, тим більший відсоток обміну! Тим більше, мережеві клієнти, являються ключевими , для постачальника, і постачальник звісно міняє все без проблем! Можливо дійсно якась помилка, або не уважність продавця, щодо зняття протермінованого з полиці! А щодо Сиротюка, це ж не розумно було б з його боку, псувати репутацію магазину, такими речами. Ну не він слідкує за термінами на магазинах! На привеликий жаль, це робота не відпровідальних продавців, які хочуть отримувати заробітну плату, а робити для цього нічого не хочуть! Такий у нас народ, тільки вимагають…Тому в даній сттуаціі потрібно наказати продавця, чи людину, яка клеіла стікера! Хай думають головами на робочому місці, а не по телефонах говорять!

    • Згідний що персонал лінивий і нічого не хоче робити, тільки зарплату отримувати. Писали за Європу, то хай би ті продавці в Європі так працювали, як тут, то їх ні один магазин не прийняв би

      • В Європі рівень життя і менталітет в самих людей зооовсім інший, і до нас не варто я думаю прирівнювати. Там кожен знає що, як і за що робить. І я не про ту,, європу” що починається в зосині чи грубешові( загажену тими хто так прагне в европу) а про ту де все чинно як в країні так і самих головах людей які в ній проживають) А лінивий чи ні то треба ще подумати. Не думаю що вони цілими днями стоять за прилавком і пиляють нігті…А щодо магазину, то мені він норм, ціни звичайно хотілося щоб були меньші…. Але ж Ми ж в європу хочемо))) а здається попадаємо в ж… пу.

  15. Любов Миколаївна,перш ніж активно коментувати, питання до Вас: “У яких умовах Ви випікаєте свої тістечка? Чи маєте Ви дозвіл на торгівлю?” Дуже цікаво?

  16. Пані Фреймут треба запросити подивитись на дороги і понюхати сморід від “Курчака”,на 1000% впевнений,що в неіі інфаркт буде.

  17. Для чого тоді ходити до магазину який Вам не подобається? Я завжди дивлюсь на термін придатності так як придаю тому значення. Якщо побачили чому не звернулись до адміністрації? Вам не повернули кошти? Відмовили? Не може того бути…звичайно є недобросовісні працівники..і то нічого нового . Знаю Сиротюка давно і не вірю що він би відмовив розібратись якби до нього звернулись. Дану статтю вважаю або замовленою,або писакам нічого робити ,хоча може принести користь коли буде оштрафований зи звільнений відповідальний за це працівник.Але як вище було написано кожен має свою думку і вправі її озвучити. Тільки не забувайто що і у Вас є право вибору, а також очі щоб дивитись в даному випадку- на термін придатності.

  18. Вони не продають, покупці самі беруть продукцію з полиць! Тому бачили ж очі що брали) іжте!! Звичайно би продали) тому що касир на касі не зобов”язаний перевіряти терміни продукціі. І якщо “руководители города” поклали б цю палку ковбаси на касі, то звісно касир іі проби в би!!! Ну на жаль, це реаліі та правда життя!!! Я ні в якому разі не виправдовуюю РК, тому що то в жодному магазині не припустимо!!! Хоча, якщо розібратися, то ковбаса не була протермінована!!!

  19. Ми завжди перевіряємо дату, і купуємо тільки у фірмових магазинах Забіяки.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

28 Березня, Четвер