Трудові книжки українців стануть електронними
Анонсований сервіс по переходу з паперових трудових книжок на електронні знаходиться в розробці, а його пілотний запуск готується до осені.
Про це заявили в Пенсійному фонді України під час звіту за підсумками 2016 року, повідомляють Комментарии.
Тоді ж чиновники планують повністю закінчити оцифрування паперових відомостей. Це дозволить пенсіонерам звертатися в органи соцзахисту незалежно від місця реєстрації. При цьому електронну трудову книжку мають намір інтегрувати з реєстром надходжень від єдиного соціального внеску.
“Загальний обсяг нинішніх пенсійних видатків заплановано на рівні 283,2 мільярда гривень. Це майже на 30 мільярдів більше, ніж у минулому році. І в цих видатках враховано також дворазове збільшення мінімального розміру пенсій у зв’язку із зростанням прожиткового мінімуму у травні і грудні поточного року”, – розповів голова правління Пенсійного фонду України Олексій Зарудний.
Раніше в Мінекономіки пропонували скасувати трудові книжки і навіть внесли відповідний законопроект до Верховної Ради. Міністерство запевняло, що в Україні вже існує єдина база даних, що містить інформацію про зайнятість і відрахування до ПФУ. Тому інформація у трудовій книжці просто дублює ці дані.
Міністерство заявляло: єдине, що необхідно зробити перед скасуванням, – це додати до діючого реєстру пункт про посаду співробітника. Це дозволить точно визначати його стаж, коли буде потрібно. Таким чином, функціонал трудової книжки буде повністю виконуватися базою даних.
Між тим у цій базі даних міститься вся інформація про співробітників, чий стаж розпочався після 2000 року, повідомляли в Мінсоцполітики. Українцям же, які почали працювати до 2000 року, все одно необхідно зберегти трудову книжку, щоб мати можливість підтвердити стаж.