<

TikTok заробив на покупках всередині програми більше, ніж YouTube і Netflix

Цей запис опубліковано більш як рік тому
12:41 | 26.05.2020 / Новини / /
Перегляди
4
/ Коментарі відсутні

Соцмережа для створення та поширення відео TikTok випередила стрімінговий сервіс Netflix та відеохостинг YouTube за розміром виторгу від покупок всередині програми,

Про це йдеться у доповіді аналітичної компанії Sensor Tower, пише Громадське.

Так, за показником виторгу від покупок всередині програми TikTok і його китайський аналог Douyin лише у квітні досягли 78 млн доларів. Це вдесятеро більше, ніж заробіток сервісів від внутрішніх покупок в тому ж місяці минулого року.

Близько 86,6% виторгу TikTok від продажів всередині програми припадає на користувачів з Китаю. На другому місці ринок США — американці забезпечуючи 8,2% отриманої суми.




Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

28 Березня, Четвер
27 Березня, Середа