Штучний інтелект допоміг розробити новий потужний антибіотик

04:15 | 22.02.2020 / Новини / , /

Вчені за допомогою штучного інтелекту відкрили нову потужну антибіотичну сполуку. Вона здатна вбивати одну з найбільш небезпечних бактерій у світі. Згідно з дослідженням, опублікованим в журналі Cell, сполука успішно усунула з тіла мишей бактерію, яка невразлива для всіх відомих антибіотиків.

Як пише Newsweek, команда дослідників на чолі з Регіною Барзалай і Джеймсом Коллінзом з Массачусетського технологічного інституту відкрили нову сполуку за допомогою алгоритму “машинного навчання”, – передає УНІАН.

Машина відсканувала базу даних хімічних сполук з метою визначити нову, яка могла б ефективно знищувати бактерію через різні механізми уже відомих медикаментів.

За словами вчених, це перший випадок, коли машинне навчання було використане для пошуку антибіотиків таким чином.

“Ми хотіли розробити платформу, яка дозволила б нам використати силу штучного інтелекту для початку нового покоління ліків”, – сказав Колінз.

“Наш підхід зміг виявити цю неймовірну молекулу, яка потенційно може виявитися найбільш потужним антибіотиком в історії”, – додав він.

Невразливість до антибіотиків, яку певна бактерії здатні розвивати, стає дедалі серйознішою загрозою для охорони здоров’я по всьому світу.

У Всесвітній організації охорони здоров’я наголошували, що вирішення цієї проблеми вимагає “дій в усіх урядових і суспільних секторах”. Насправді щороку лише в США близько 2,8 мільйонів людей щороку стають зараженими патогенами, невразливими до антибіотиків. Це вилилося у понад 35 тисяч смертей, згідно з даними Центру контролю й профілактики захворювань.

В ООН прогнозують, що без нових ефективних ліків явище може набрати обертів й станом на 2050 рік відбирати життя 10 мільйонів людей щороку. Тому пошуки нових антибіотиків дуже важливе.