<

Розмови волинян можуть прослуховувати

Цей запис опубліковано більш як рік тому
09:38 | 10.02.2015 / Новини /
Перегляди
0
/ Коментарі відсутні

Чоловік посперечався на геополітичні теми з родичем, а потім його номер виявився заблокованим.

Чоловік розповідає: одного дня він подзвонив до свого брата, який мешкає у Російській Федерації, і вони добряче посперечалися. Приводом для суперечки стали військові дії на Донбасі. «Дісталося» у тій емоційній розмові й політикам: як українським, так і російським, – пише Інформаційне агентство Волинські Новини

Власне, після інциденту кожен залишився зі своїми поглядами. До слова, такі ситуації в Україні вкрай почастішали: рідні люди відмовляються спілкуватися через протилежні позиції.

Після тієї розмови, розповідає Олексій, наступного ранку на номер телефону чоловіка надійшло СМС-повідомлення, про те, що номер телефону був заблокований «згідно з чинним законодавством».

Чоловік підозрює, що саме остання розмова стала причиною блокування номеру. Річ у тім, що фактично він спілкується за цим номером лише з родичами, які перебувають за кордоном, через вигідні тарифи на здійснення таких дзвінків.

Згодом номер все ж розблокували в сервісному центрі.

«Може нашу розмову прослуховували? Чи просто заблокували, бо я говорив з Росією?», – дивувався чоловік, коли прийшов до сервісного центру. Там його попросили не хвилюватися і номер розблокували, пояснивши, що випадки блокування номерів іноді трапляються.

Аби з’ясувати, чи, бува, не окремі фрази, випалені під час суперечки, стали причиною блокування номеру, ІА Волинські Новини звернулося до ПрАТ «Київстар». Відтак, одним із запитань було прохання роз’яснити, що означає репліка «згідно з чинним законодавством», себто, за яких умов компанія «Київстар» може прийняти рішення про блокування номеру телефону. Та чи може це стосуватися змісту розмов або ж місця перебування одного з абонентів (Російська Федерація)? Чи не є такий випадок доказом того, що приватні розмови українців прослуховуються.

В Центрі обслуговування абонентів інформації не надали і порадили звернуться в столичний офіс. Власне, відповідь з відділу зв’язків з громадськістю компанії прийшла доволі оперативно. Так, в компанії кажуть: причин для блокування може бути декілька.

«Щодо Вашого інформаційного запиту хочемо повідомити наступне:

Київстар при наданні послуг зв’язку дотримується чинного законодавства та ліцензійних умов. Крім того, ми дбаємо про збереження конфіденційності інформації про наших клієнтів, їх персональних даних та інших послуг, якими вони користуються. Блокування або відмова абоненту в наданні послуг зв’язку, або тимчасове призупинення послуг, регламентується Законом України про телекомунікації, та Правилами надання і отримання послуг мережі «Київстар».

Це може бути повне вичерпання коштів на рахунку абонента, зловживання нетарифікованими інтервалами розмов, створення перешкод іншим клієнтам у використанні послуг зв’язку, тощо. Для того, щоб ми могли надати відповідь щодо номеру телефону певного абонента, нам потрібна його особиста згода на здійснення такої перевірки. Клієнт також може особисто звернутись до найближчого до нього офісу обслуговування «Київстар», щоб ми могли з’ясувати, що саме призвело до призупинення обслуговування за його номером», – йдеться у відповіді.

Власне, в компанії порадили розбиратися окремо в кожному конкретному випадку. Однак, зауважимо, прес-секретар в своїй відповіді проігнорував запитання щодо того, чи може бути пов’язане блокування номеру із місцем розташування співрозмовника (а саме те, що один із них мешкає в Російській Федерації).

Олексій же, своєю чергою, переконує: гроші на рахунку залишалися. І хоч номер йому розблокували, та чіткого пояснення, чому на певний час він залишився без зв’язку, так і не отримав, хоч і особисто приходив до сервісного центру.




Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

25 Квітня, Четвер