ПриватБанк попереджає клієнтів про телефонне шахрайство з метою отримання даних про карти
Шахраї, скориставшись чутками, що після націоналізації ПриватБанку його об’єднають з Ощадним банком, розробили нову схему крадіжки грошей з банківських рахунків довірливих громадян.
Як повідомлялося, Кабінет Міністрів за пропозицією Нацбанку і акціонерів Приватбанку 18 грудня прийняв рішення про націоналізацію фінустанови.
Про це заявили у прес-службі Кіберполіції України.
Шахраї телефонують потенційній жертві, не обов’язково клієнтові ПриватБанку, представляються працівниками служби безпеки Ощадбанку і з’ясовують, чи є в людини картковий рахунок ПриватБанку. Злодії повідомляють жертві, що на її мобільний прийде СМС, за допомогою якого, наприклад, буде здійснений переказ коштів з картки Привату на нову або ж активізована нова карта в Ощаді.
Під час спілкування зловмисники намагаються дізнатися інформацію про номер банківської картки, CVV код, пароль до інтернет-банкінгу та інші дані. «Найчастіше, у разі отримання вказаної інформації, шахраї отримують доступ до карткового рахунку своєї жертви та намагаються перерахувати кошти, які знаходяться на ньому, на підконтрольні їм банківські рахунки (картки)», — повідомляє департамент Кіберполіції України.
Як наголосили у відомстві, це досить примітивна схема шахрайства, однак вона працює, тож закликають українців бути дуже обережними.