<




Проблеми із завантаженням прав у додатку «Дія» – роз’яснення водіям

Цей запис опубліковано більш як рік тому
05:10 | 10.02.2020 / Новини / , /
Перегляди
2
/ Коментарі відсутні

У Міністерстві цифрової трансформації пояснили, чому не всім вдалося завантажити свої цифрові документи у додатку “ДІЯ” і як можна розв’язати ці проблеми.

Про це повідомляє пресслужба міністерства у Facebook, розповідає Укрінформ.

“(6 лютого – ред.) мільйони українців отримали доступ до мобільного застосунку Дія. Але не всім з них вдалося успішно завантажити свої цифрові документи. Розказуємо, з чим пов’язані ці проблеми, та які шляхи вирішення ми пропонуємо”, – йдеться в повідомленні.

У міністерстві зазначили, що коли тільки почали працювати над додатком, з’ясували таке: лише 2,5 мільйона українських водіїв мають повні та коректні записи у Єдиному державному реєстрі транспортних засобів МВС, а отже, без проблем зможуть отримати електронне посвідчення. Проте власників посвідчень водія в Україні набагато більше – 9,5 мільйона.

Єдиний державний реєстр транспортних засобів МВС сформувався у 2013 році. Тому повні та достовірні записи у ньому стосувалися переважно громадян, що отримали посвідчення водія після 2013 року. Головне – вони мають оцифровану фотографію.

“Найбільш ефективним рішенням виявилася синхронізація реєстрів – Транспортного та Демографічного. Ми звірили дані про громадян, що мають посвідчення водія, в обох реєстрах та підтягнули фотографії з Демографічного реєстру у відповідні записи Транспортного реєстру, які цих фотографій не мали. Такий крок спрацював лише з тими громадянами, що мають біометричний закордонний паспорт або ID-картку. Потенційна аудиторія мобільного додатку розширилася до 5,5 мільйона водіїв”, – зауважили в Мінцифри.

Ще одна проблема, яка стоїть на заваді аутентифікації у “ДІЇ”, – некоректність записів у Транспортному реєстрі або сумніви щодо їхньої достовірності з боку МВС, а причина полягає в недосконалості Реєстру транспортних засобів – його формували буквально по зернятку: деякі регіони вели реєстри у паперовому вигляді, деякі – у таблицях та застарілих базах даних. Це спричинило допущення великої кількості помилок при формуванні єдиного реєстру.

“Аби переконатися у достовірності документів, необхідним етапом є додаткова їх верифікація. Для цього ми запровадили у застосунку необхідну можливість. Дія дає користувачеві посилання на Електронний кабінет водія, авторизуватися у якому можна швидко за допомогою BankID. Там водію запропонують завантажити фото з обох боків документу, що потребує додаткової верифікації, та заповнити невеличку форму. Заявка спрямовується у сервісний центр МВС, і після успішної перевірки водій отримує бажаний доступ до Дії”, – наголосили в Мінцифри.

Як повідомлялось, 6 лютого Кабінет міністрів України за участю Президента Володимира Зеленського офіційно презентував свій застосунок “Держава і я”, який має на меті оцифрувати державні послуги та документи для українців.

Розробка застосунку відбувалася із залученням багатьох експертів, а вже у грудні 2019 року розпочалося її тестування.

Наразі у застосунку можна оцифрувати водійські посвідчення та техпаспорт на автомобіль (лише у тому разі, якщо він зареєстрований саме на користувача застосунку). Однак автоматично у застосунку підтягуються лише документи нових зразків після 2013 року. Якщо ж ваших документів немає у “ДІЇ”, застосунок запропонує вам верифікувати їх в електронному кабінеті водія.




Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

19 Серпня, П’ятниця
Погода у Нововолинську та Володимирі