<

Повідомили офіційні причини авіакатастрофи під Чугуєвом

Цей запис опубліковано більш як рік тому
09:23 | 29.10.2020 / Новини / /
Перегляди
5
/ коментарі 2

Урядова комісія з розслідування причин катастрофи літака Ан-26 на Харківщині озвучила офіційні причини аварії.

Про це на засіданні Кабінету Міністрів повідомив голова урядової комісії з розслідування причин катастрофи Олег Уруський, повідомляє командування Повітряних сил ЗСУ, – передає ВолиньPost.

Серед них – недостатня підготовка екіпажу та системні порушення у виконанні польотів.

Серед зазначених причин: відсутність контролю за виконанням польоту, системні порушення правил виконання польотів, недостатня підготовка екіпажу щодо дій в особливих ситуаціях.

На виникнення катастрофи літака Ан-26 вплинуло декілька небезпечних факторів:

  • відмова системи ПРТ-24 з системи управління лівого двигуна літака;
  • після встановлення горизонтального польоту екіпаж не вирівняв тягу лівого та правого двигунів;
  • положення 38 градусів;
  • несвоєчасне переведення літака на зниження та неправильно побудована траєкторія;
  • штучне створення несиметричності тяги силової установки;
  • неусунення ковзання призвело до перетворення аварійної ситуації на літаку в критичну;
  • втрата швидкості на передпосадковій прямій призвела до зіткнення літака із землею.

“Матеріали, напрацьовані урядовою комісією, передадуть до правоохоронних органів, які продовжують слідчі дії, щоб встановити винних у цій страшній трагедії”, – заявив Уруський.

Як повідомляв БУГ, увечері 25-го вересня на Харківщині при заході на посадку в аеропорту міста Чугуєва розбився літак Ан-26 Повітряних сил Збройних сил України. На борту перебували 27 осіб: 7 членів екіпажу та 20 курсантів Харківського національного університету Повітряних сил.

На місці катастрофи загинули 25 осіб, один курсант помер у лікарні від опіків. Ще один – В’ячеслав Золочевський – перебуває на лікуванні.




коментарів: 2
  1. Винуватим повністю зробили екіпаж ну і десь чуть чуть там тех.несправність з якою повинні справлятися аси

  2. Так пілотів після катастрофи зазвичай і роблять дурними, особливо коли їх вже нема. Де ж виробник літака так просто признає свою вину

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

25 Квітня, Четвер
24 Квітня, Середа