<

«Відскакує каміння та бризкає смола» – інспектор Ляля контролює ремонт доріг у Нововолинську

Цей запис опубліковано більш як рік тому
12:31 | 14.05.2018 / Нововолинськ / /
Перегляди
29
/ коментарів 9

У Нововолинську проводять капітальний ремонт доріг. 12-го травня почали викладати покриття на одній із центральних вулиць – по Святого Володимира. Водії ж скаржаться на спосіб, яким здійснюють роботи.

Інспектор Ляля побувала на місці, щоб проконтролювати процес виконання робіт та поспілкувалася із працівниками підрядного луцького підприємства “Унідор” та водіями, які проїжджали повз.

Як ремонтують дорогу, поцікавилася інспектор Ляля. Суміш щебіню та смоли викладають в два шари. Перший із щебенем 8-11 міліметрів, другий – 5-8 міліметрів. Для ущільнення камінців після їх викладання  – проїжджають катком.

Як розповіли працівники, така технологія використовується для збереження старого асфальту.

“Коли щебінь вкатається – буде як асфальт. Правда трохи будуть незручності, поки автомобілі не втрамбують зайве”, – зазначив робітник “Унідор”.

Поки проводилися роботи, рух на вулиці не перекривали. Автомобілям заважали ремонтники, а їм – автомобілі. Та працівники говорять, що звикли так виконувати роботи і такі умови в них завжди, та не лише в Нововолинську.

Ремонтувати будуть Святого Володимира від вулиці Шахтарської до пожежної площі. У суботу, 12-го травня, на двох відрізках виклали перший шар покриття та лишили.

Інспектор Ляля також поспілкувалася із водіями, які проїжджали повз. Для автомобілістів такий метод укладання дорожнього покриття створює ряд проблем. Зокрема, важче гальмувати, камінці вилітають з-під коліс, розлітаються всюди по місту та можуть пошкодити інші машини, смола налипає на дно автівки.

Дрібний щебінь також лишається у стічних стоках, які забиваються, і після дощу на дорогах – калюжі.

Нагадаємо, що цього року виділено 14 мільйонів гривень за співфінансування обласного дорожнього фонду та міського бюджету у відсотковому відношенні 50/50% – це кошти, які підуть лише на капітальний ремонт 18-ти вулиць.

Як зазначав заступник міського голови Володимир Рожелюк, “Унідор” буде класти покриття за шведською технологією і років 5-6 не повертатимуться до ремонту. Підприємство має проводити роботи на 9 вулицях міста.

У 2016 році таким способом капітальний ремонт дороги проводили на одній із центральних вулиць – проспект Перемоги.

У 2017 році тут також проводилися дорожні роботи – струменевим способом засипали ями.

На фото можна побачити як автомобілі за два роки втрамбували камні.

Коли роботи закінчаться, інспектор Ляля бажає водіям швидше впоратися із вкатуванням покриття і, як зазначили працівники підприємства “Унідор”, перетворити його на асфальт.




коментарів: 9
  1. Де “інспектор” знайшла ливневу каналізацію по вул. Святого Володимира?
    Нагадайте по яких вулицях у місті є дощова каналізація (на вулицях з асфальтним покриттям). А якщо про це запитати у очільників міста – то знову розкажуть історію про те, що Нововолинськ не планувався містом, і за це забули від початку заснування міста, і зараз це технічно складно і дорого і тд. і тп. Прогнозую і через 10 років ніякої ливневої каналізації в місті не буде.
    Не пригадую таких вулиць.

  2. Гроші на вітер, якесь гоніво, в Грубешові бачив як катали дорогу-оце була квпіталка, а на Св.Володимира і далі звичайне замилування, питання:”Куди пішли 18000000 грн.?”. Знову з’являться нові лексуси ,в когось…

  3. урожелюк старий брехун – які 5-6років, дурню старий……. магістральні дороги роблять із 3 річною гарантією, а тут повний пцц

  4. Люки піднімати (заміна) збираються?
    Написали як заміна полотна ?
    У дворах люди ноги ломають таке враження усі мають переселятись в центр бо там бруківка і бардюри з граніту ! Усі інші вулиці це мабуть район ГЕТТО принймані так рахує міська рада.

  5. Пропоную йти скоро (думаю вже літня спека цю “шведську технологію” попсує) до сапога, и нехай відповідають за незаконне выкористання державних грошей. Повню як біля Вопака таку хр@нь робили, хуже стало в два рази, а зараз пів города …

  6. Ловлю на слові старого брехуна В.Рожелюка про 5-6 років служби шляхового полотна, після ремонту, “який довго стоїть”. :)))

  7. Ось і кінець ремонту!!! Щебень змиває дощем і все лежить на обочині під бордюрами. Так швидкопройшли 5-6 років?

  8. Тонни щебню лежать вже на тротуарах. Це так хочуть вбити двох зайців: ремонт проїжджої частини і пішохідної. Хай тепер люди вирівнюють дорогу взуттям. Це новітня супер-технологія. Якщо серйозно, за це треба судити і наказувати строго. Але…

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

19 Квітня, П’ятниця