<

В разі недотримання розкладу, маршрутки у Нововолинську перевірятимуть: керівник відділу транспорту та зв’язку відреагував на скарги мешканців

Цей запис опубліковано більш як рік тому
18:35 | 30.01.2023 / Нововолинськ / /
Перегляди
794
/ коментарі 2

Новий керівник відділу транспорту та зв’язку Петро Матрипула відповів на статтю Інтернет-видання «БУГ», де мешканці Нововолинська мали змогу висловити свою думку щодо роботи громадського транспорту у місті.

У публікації нововолинці наголосили на недотриманні графіків, переповненні пасажирами маршрутки у час-пік, технічний стан транспортного засобу, а також відношення водіїв.

Петро Матрипула відповів, що відділом транспорту та зв’язку управління будівництва та інфраструктури регулярно проводяться зустрічі з власниками маршрутів, для обговорення питань щодо тактовності та ввічливості водіїв, дотримання графіків руху тощо.

“Не можливо виключати таку складову, як людський фактор. Адже водії різні, є більш стримані та ввічливі, та є і не терплячі, тому іноді трапляються неприємні ситуації між ними та пасажирами”, – йдеться в повідомленні.

Зазначимо, що у статті було згадано ситуацію журналістки БУГу із водієм-хамом. Начальник відділу транспорту та зв’язку відповів, що було проведено профілактично-виховну бесіду з водієм автобуса, відповідно відібрано пояснення для бачення ситуації з обох сторін.

На рахунок питання щодо технічного стану транспортних засобів. Петро Матрипула зазначив, що автобуси не нові, але зазвичай чисті та охайні, технічний стан задовільний, оскільки вони проходять обов’язковий технічний огляд два рази на рік, також перед виїздом на рейс огляд проводить механік.

Додамо, що технічний стан громадського транспорту буває не справним. До прикладу, 3-го січня у Нововолинську під час руху в одному з маршрутних таксі відірвалося заднє колесо.  До цього випадку декілька років поспіль начальником управління транспорту Нововолинської міськради був Юрій Коцура.

Щодо недотримання розклад руху, то новий начальник пообіцяв, що будуть здійснені перевірки, і у випадку порушень застосовуватимуться відповідні рішення.

Наразі відбувається підготовка бази даних для впровадження е-квитка у нашому місті, за допомогою якого відділ у транспорту та зв’язку зможуть чітко відстежувати:

  • дотримання графіків руху не тільки по кінцевих зупинках, а й на кожній окремо;
  • відстежувати пасажиропотік для врегулювання кількості автобусів на маршруті;
  • також буде вестися відеоспостереження, завдяки чому усі конфліктні ситуації будуть вирішуватися набагато швидше.

“Як показує досвід інших міст, у яких такі системи уже працюють, конфліктних ситуацій в рази менше. Працюємо над покращенням рівня перевезень щоденно”, – додав Петро Матрипула.




коментарів: 2
  1. Про яку чистоту і охайність можна говорити, коли бруд в салоні, на вікнах брудні шматки, які називаються “шторами”. Для чого ці замазані шматки на вікнах, для чого вони слугують, коли їх прали останній раз?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

28 Березня, Четвер