<

У Нововолинська – новий туристичний логотип: як обрали та що він означає

Цей запис опубліковано більш як рік тому
13:12 | 4.11.2021 / Нововолинськ / /
Перегляди
1720
/ коментарів 20

Днями організаційний комітет підбив підсумки відкритого творчого конкурсу на визначення туристичного логотипа Нововолинська.

Кандидати подали 10 графічних робіт, повідомляють на сайті міської ради Нововолинська.

У своїх дизайнах автори мали можливість довільно обирати стиль логотипа, кольори, шрифтові рішення. Основне завдання – передати унікальність міста і потенційно, на основі логотипу, розробити повну айдентику Нововолинська.

Врахувавши результати інтернет-опитування, члени оргкомітету проголосували за дизайнерське рішення туристичного логотипа Нововолинська від компанії Bloom Büro. Їхній варіант поєднує класичні елементи герба Нововолинська, інтерпретовані у стрілку – символ руху вперед.

Як розповіли БУГу дизайнери компанії Bloom Büro, під час розробки обраного варіанту логотипа вони відштовхувалися від візуального вигляду герба міста, основою якого є суцвіття каштана.

Однак у дизайнерській інтерпретації дизайнери прийшли до форми курсору (стрілки). Цей елемент символізує сучасність, відкритість міста та його стрімкий розвиток. Стрілка ніби підкреслює важливі аспекти, вказує напрямок «догори».

У рекламній агенції розповідають, що цей елемент зручно адаптовувати до різних носіїв: від курсору на офіційному сайті до навігації в місті. Його універсальність дозволяє щоразу відкривати нові сенси та розвивати візуальну комунікацію.

Кольори яскраві та оптимістичні, а їх поєднання можуть утворювати кольорові коди для певних напрямів розвитку міста, сказали розробники логотипу.

Коли міський голова підпише відповідне розпорядження, логотип будуть використовувати у сувенірній продукції міста. Також у компанії Bloom Büro розроблять айдентику для об’єктів інфраструктури, громадського транспорту, малих архітектурних форм міста.

“Варто зауважити, що туристичний логотип не замінює герб Нововолинська. Офіційна символіка міста залишається без змін”, – йдеться в повідомленні.




коментарів: 20
  1. Цікаво скільки міський бюджет пробашляє цій фірмі за цей нікому непотріюний логотип?

    • Думаєте більше ніж волаючій наприкінці літа на ціле місто Трамбарбаровій? чи як там її

  2. Гарний логотип, форма каштана, зелений природній колір, нічого лишнього. Головне, що відсутні бандеро-правосєковські кольори, які б всіх відштовхували і визивали агресію. Молодці. Нормальне рішення.

    • Це вам, анонімний “потапчику”, при “бандеро-правосєківських” кольорах некомфортно. А нам, -патріотам, цілком і дуже добре.

      • В нього від бандеро-правосєковських кольорів одразу анальні спазми починаються

        • То в тебе після зустрічі з Тягнибоком скоріш за все такі спазми,а ти таки пасивний.

          • Скоріше в тебе такі після зустрічі з онуфрієм)

          • а може в трьохчлена генетична пам’ять з часів сидіння в схронах…

  3. Капець. Невже не можна було прийняти щось оригінальніше, а не набридлий всім сапожніковський листок каштана з трикутничком – здертий з червоного герба міста?

  4. Тепер буду знати, що аж сам Анатоль вирішує і судить: хто патріот, а хто ні.

  5. Тягнибок ніколи в окопі не був і не буде, і в атаку на ворога не піде. Він же не пішов на вул. Інститутська на прорив разом з майже беззбройними хлопцями, які там і загинули. Запитайте, де він був в той день з яценюхом і пастором і з цукерманом? А от таких як ми вони використовують і будуть використовувати, аж поки ми не порозумнішаємо. Так де був Тягнибок, коли гинула “Небесня Сотня”?

    • Він дивився на ту Сотню через віконце прицілу, разом з грузинськими “партнерами”

  6. Анатольчику, те що ти обмотав себе прапором і горлопениш патріотичні гасла – до патріота тобі як до неба рачки. Вивчай граматику і правопис української мови. Дуже корисно.

    • Вони керуються простим правилом: якшо хочеш зробити вигляд шо думаєш – морщ лоба.
      Вот і все

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

25 Квітня, Четвер
24 Квітня, Середа